Zaterdag 30 maart 2019: o.a. het 3e die op jacht gaat naar periodetitel

Zaterdag 30 maart 2019 spelen de teams van vv Hollandscheveld weer hun wedstrijden met diverse belangen.

Wedstrijd van de dag:

BSVV 2 - vv Hollandscheveld 3

Zaterdag gaat het 3e op herhaling, immers een eerste poging om deze wedstrijd te spelen werd door het weer onmogelijk gemaakt.

Er staat wat op het spel, namelijk de winst in de 2e periode voor het 3e.

Daarvoor moet er wel gewonnen worden in Bovensmilde en zoals we allen weten zijn dit altijd onvoorspelbare wedstrijden op een niet al te best veld.

Coach Jeroen Okken zal zijn mannen opdracht geven om vol voor de winst te spelen is de verwachting. Dus kan het 3e bij eventuele winst voor het 3e seizoen op rij om promotie spelen.

Aanvang: 12.30 uur, sportpark 'Bovensmilde' te Bovensmilde

ZZVV 1 - vv Hollandscheveld 1

Wederom een uitwedstrijd voor het 1e en wederom een kunstgraswedstrijd. Uiteraard is de thuisclub wat ondergrond betreft in het voordeel, immers zij zijn gewend om op deze ondergrond te spelen. Maar als het 1e het op kan brengen om een zelfde dosis inzet en teamgeest te tonen als afgelopen zaterdag kunnen er misschien wel punten gehaald worden.

De thuiswedstrijd werd een deceptie, mede door een rode kaart voor het 1e. Hopelijk kunnen ze zaterdag de punten meenemen naar 'de Oosthoek', hoewel ZZVV niet een ploeg is die het 1e ligt.

Aanvang: 14.30 uur, sportpark 'Woltingeslag' te Zuidwolde.

Vrouwen 1 - HHC Vrouwen 1

De uitwedstrijd was een prooi voor het team van scheidend trainer Jaap Snippe en leider Johan Schonewille.

Vrouwen 1 staat keurig in de middenmoot en de gasten staan 2 plekken hoger op de ranglijst. Wil men de Vrouwen van HHC achterhalen dan is winst het enige wat telt voor de dames van vv Hollandscheveld.

De eerste helft van de oefenwedstrijd tegen sv Grenzland geeft in ieder geval aanknoppingspunten voor het team.

Aanvang: 14.30 uur, sportpark 'de Oosthoek' te Hollandscheveld

vv Tiendeveen 2 - vv Hollandscheveld 4

Het 4e heeft een seizoen van 'net niet' en zal er op gebrand zijn om te winnen in Tiendeveen. Ook gezien de stand op de ranglijst van beide teams is winst noodzakelijk voor het 4e wil men niet nog verder onderuit zakken.

De gescoorde goals van afgelopen week moet hun moed geven, nu zorgen dat de verdediging gesloten blijft in Tiendeveen.

Aanvang: 12.30 uur, sportpark 'de Veenhoek' te Tiendeveen

VEV 2 - vv Hollandscheveld 5

Beide teams spelen binnen 8 dagen 2 maal tegen elkaar. Eerst moet het 5e uit naar Klazienaveen-Noord. Het 5e zou gezien de stand op de ranglijst de punten mee moeten nemen. Echter de thuisploeg zal de punten thuis willen houden. Dus moet het 5e vol aan de bak om een resultaat te behalen in Zuid-Oost Drenthe.

Aanvang: 14.00 uur, sportpark 'Klazienaveen-Noord' te Klazienaveen-Noord

Het 2e en Vrouwen 2 zijn vrij dit weekend.