Zaalprogramma week 11

MAANDAG

Hollandscheveld 3 - Hoogeveen 6

Het 3e zaalteam staat er niet best voor. Ze bezetten de laatste plek maar wel met 5 wedstrijden minder dan de nummer 10 van de competitie. Dus er is nog van alles mogelijk. Vanavond komt de nummer 3 van de competitie op bezoek en mogen de heren in het oranje de borst weer nat maken. Met genoeg kwaliteit zal er weer een mooie ploeg staan om het de Hoogeveners lastig te maken. Komt allen richting de zaal en moedig ze aan.

Aanvang 20:55, Sporthal 'de Marke' te Hollandscheveld

WOENSDAG

Hollandscheveld 2 - Zandpol 1

De 2 ploegen die vanavond tegenover elkaar staan hebben evenveel punten. Wil Hollandscheveld nog hoge ogen gooien moet er zeker gewonnen worden en daarmee afstand creƫren van de ondersten. In hun 1e ontmoeting was er een zeer makkelijk overwinning voor de oranjehemden. 2-7 werd het in Emmen. Wordt het vanavond weer zo'n makkelijk avond? Komt het zien.

Aanvang 21:00, Sporthal 'de Marke' te Hollandscheveld

VRIJDAG

Hoogeveen 3 - Hollandscheveld 1

Het 1e en 2e zaalteam gaan bijna gelijk op. Zaal 1 heeft 1 punt voorsprong op zaal 2 maar dat is zeker nog niet genoeg. Vanavond speelt zaal 1 de uitwedstrijd bij de buren in Hoogeveen en dat beloofd een interessant potje te worden. Hoogeveen staat gelijk met zaal 2 en dan weten jullie wel hoeveel punten er tussen zit. De thuiswedstrijd werd beslist in het voordeel van Hoogeveen maar Hollandscheveld was zeker niet de mindere. Vanavond zullen de heren er alles aan doen om de punten mee te nemen en daarmee voor nu gedag zeggen tegen de ondersten. Wie gaan er nog meer dit spel aanschouwen?

Aanvang 20:00, Sporthal 'het Activum' te Hoogeveen