Weekend van de waarheid voor het 1e, overige teams allemaal in actie

sc Bant 1 - vv Hollandscheveld 1

Morgenmiddag staat er in Bant de alles of niets wedstrijd voorzet 1e op het programma. Thuis stal sc Bant een punt in de dying seconds van de wedstrijd, waar een driepunter voor het 1e meer dan terecht was geweest.

Morgenmiddag kans op revanche voor het team van trainer John Kikkert. Winst is het enige wat telt wil men de nacompetitie ontlopen.

Aanvang 14.30 uur, sportpark ‘de Akkers’ te Bant.

Vrouwen 1 - sc Genemuiden Vr.1

Vrouwen 1 speelde in hun laatst gespeelde wedstrijd knap gelijk tegen sv Epe Vr.1 en dit voelde als een overwinning voor de dames en staf.

Morgenmiddag komen de dames van sc Genemuiden op bezoek, uit was het een doldwaze middag en werden de treffers eerlijk verdeeld, 4-4.

Hopelijk weten de dames morgen de verdediging gesloten te houden en zelf wel te scoren. Qua stand zit er praktisch niets tussen beide teams, dus een spannende wedstrijd op voorhand.

Aanvang 14.30 uur, sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld.

2e - vv Drenthina 2

In Emmen begon de wederopstanding van het 2e dit seizoen en morgen komen de Emmenaren dus op bezoek in Hollandscheveld.

Beide teams staan slechts twee punten uit elkaar op de ranglijst en bij winst kan het 2e het gat vergroten naar 5 punten. Een mooi affiche.

Aanvang 12.30 uur, sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld.

Vrouwen 2 - sv Hodo Vr.1

Vrouwen 2 zit in een wak qua uitslagen de laatste wedstrijden en een eventueel kampioenschap lijkt verkeken. Uitgerekend nu komen de dames van sv Hodo op bezoek. Een dorpsderby brengt ongekende krachten naar boven bij de teams van beide clubs en dus wacht er een echt voetbalgevecht morgenmiddag op ‘de Oosthoek’.

Aanvang 14.30 uur, sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld.

3e - vv Hoogeveen 2

De nummer 4 ontvangt de nummer 3 van de ranglijst en het 3e wipt bij winst over de gasten heen.

De gasten wonnen het eerste onderlinge duel met 3-0 en dus zijn staf en spelers van het derde gewaarschuwd.

Het derde kan nog steeds opgaan voor een trilogie, maar zal dan zelf alles moeten winnen en de nummer 1 (Achilles 1894), de nummer 2 (HZVV, moet men nog naar toe) zullen an steken moeten laten vallen. Maar eerst vv Hoogeveen verslaan, het derde zit in een goede flow dus wie weet waar ze nog toe in staat zijn.

Aanvang14.30 uur, sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld.

vv Tiendeveen 2 - 4e

Wil het 4e hun seizoen nog enige kleur geven dan is winst morgen in Tiendeveen een absolute noodzaak.

Thuis won men met 2-1 en dus liggen er mogelijkheden.

De thuisploeg staat laatste, maar het gat tussen beide teams is slechts 2 punten. Winst is dus absoluut noodzakelijk.

Aanvang 12.30 uur, sportpark ‘de Veenhoek’ te Tiendeveen.

CSVC 4 - 5e

Het 5e trekt naar Coevorden om het op te nemen tegen het 4e van CSVC. Thuis bleven de punten in Hollandscheveld door een 3-2 overwinning.

Een kraker dus, gezien deze uitslag.

Het gat is vier punten in het voordeel van het 5e.

Aanvang 14.30 uur, sportpark ‘Klinkenvlier’ te Coevorden.