Wedstrijdverslag vrouwen 4

Het is vrijdagavond 15 oktober en de dames van vrouwen 4 zijn er weer helemaal klaar voor.  Onder leiding van het gouden trainersduo belooft het een leuke avond te worden  Vanavond spelen we bij onze buren  ' Op Het Hoge bos '  Er staan 2 wedstrijden op het programma.
De 1e wedstrijd wordt gespeeld tegen DKB vr.1..We beginnen nog wat voorzichtig maar al snel krijgen we via Kimberley Knol een mooie kans...Goal ...1- 0. Maar DKB zet goed druk en brengt de stand via een mooie aanval op 1 - 1. De trainers besluiten te wisselen, en deze gouden wissels pakken dan ook zeer goed uit. Via mooi samenspel wordt de stand op 2- 1 gebracht  door een goede goal van Daphne. Die overigens een puike wedstrijd speelde. Maar het bleef deze wedstrijd niet bij 2-1 , ook Maaike pikte haar goaltje mee.. Eindstand 3-1 . Lekker begin van deze veelbelovende avond.

Na een korte pauze van 5 minuten om op adem te komen, waren de dames klaar voor de kraker tegen HZVV. De dames begonnen direct voortvarend en na slechts vier minuten spelen wist Kimberley het net te vinden. Het spel speelde zich voornamelijk af op het middenveld. Zowel Hollandscheveld als HZVV kregen nog enkele kansen, maar doelpunten bleven uit, waarna de scheidsrechter na 20 minuten, tot grote opluchting  van Hollandscheveld, afloot. Hiermee haalden de dames wederom zes punten en voeren zij de ranglijst aan.