vv Hollandscheveld energieneutraal qua stroom

Het is zover... In de afgelopen week hebben TCM en Hamstra Dienstverlening er samen met vrijwilligers van vv Hollandscheveld voor gezorgd dat we als voetbalvereniging ook ons steentje bijdragen aan een beter millieu. Hoe? vraagt u zich misschien af. Wel er liggen nu ruim 70 zonnepanelen op het dak van onze kleedkamers. Het contragewicht voor de zonnepanelen werd gratis geleverd door Harry Metselaar van Mekro Bestratingen en vv Hollandscheveld wil hem hiervoor hartelijk bedanken.

Door het plaatsen van de zonnepanelen zijn wij als vv Hollandscheveld qua stroom energieneutraal en niet meer afhankelijk van een leverancier.

Buiten dat dit goed is voor het millieu is het ook goed voor de financiƫle huishouding van de voetbalvereniging hiermee zal namelijk door de jaren heen een aanzienlijke besparing qua uitgaven gerealiseerd gaan worden.

Het bestuur wil de vrijwilligers, TCM, Hamstra Dienstverlening en de Mekro dan ook bedanken voor hun medewerking in het tot stand komen van dit project.