vv Hollandscheveld doet mee aan 'Clubfund' in samenwerking met PLUS Cappendijck

v.v. Hollandscheveld start unieke spaaractie samen met PLUS Cappendijck

Samen met PLUS Cappendijck gaan we een unieke spaaractie opzetten. En het mooie is: met deze actie steunen we onze clubkas.

Wat gaan we doen:

• we gaan van iedere speler echt een unieke spelersfoto maken

• iedere speler krijgt vervolgens een eigen online-fanshop waarin allerlei leuke v.v. Hollandscheveld-fanartikelen met de eigen spelersfoto verkrijgbaar zijn

• een bidon, poster, showergel, broodtrommel, telefoonhoesje etc.

• bij PLUS Cappendijck kun je vervolgens sparen voor gratis fanartikelen: bij iedere € 10,- boodschappen krijg je een zegel. Deze zegels kun je vervolgens in je eigen fanshop verzilveren en daarmee dus sparen voor je eigen fanartikelen. Natuurlijk kunnen anderen ook sparen voor fanartikelen van hun kind, kleinkind of favoriete speler

• naast leuke artikelen met de spelersfoto zijn er ook artikelen met alleen het v.v. Hollandscheveld-logo; kortom voor ieder wat wils!

• per verzilverde zegel in je fanshop vloeit direct een bijdrage in de clubkas van v.v. Hollandscheveld!

Goed om te weten:

• op alle artikelen zal het logo van v.v. Hollandscheveld gedrukt worden;

• de PLUS Cappendijck ClubFund-actie start 13-04-2019;

• er komt een gezamenlijke Kick-off van deze actie op 12-04-2019;

Kijk voor meer informatie hier: www.youtube.com/...

Fotografie:

Maar eerst de fotografie! De leiders/-sters zullen op korte termijn geïnformeerd worden wat er van het team verwacht wordt en wanneer de fotosessie precies per team plaats vindt.

We hopen uiteraard op ieders medewerking. Samen gaan we er weer een super mooie actie van maken.