vv Hollandscheveld 4 - Angelso 4 .

t'Oeki begon goed aan de wedstrijd en was duidelijk op zoek na de 1-0 , echter deelde ook Angelso de nodige kansjes uit. Uiteindelijk werd het naar een hard afstandschot van Harco 1-0. t 'Oeki zakte hiernaar wat in en kwam een paar keer goed weg. Uit een goede counter werd het 2 -0 door een doelpunt van Serwin , ook de 3-0 volgde kort hierna.Een goed speelde Harco die Serwin bediende en zo werd het 3-0. Uiteraard was de koek nog niet op.Angelso kwam er niet meer aan te pas. Vlak voor rust viel ook nog de 4-0 . Een goed doordachte assist van Harco op Serwin en de 4- 0 was een feit . Een zuivere hattrick. De 2e helft was t' Oeki nog steeds oppermachtig en werd erbij vlagen zeer goed gecombineerd . Wederom Harco die een geweldige assist geeft , en Serwin trapt de 5-0 tegen de touwen. Ook de 6- 0 was een fraaie van onze Rick , die duidelijk voor de wedstrijd geen training gehad heeft. De 7-0 was er 1 uit het boekje , de bal ging over 5 schijven en de laatste was voor Twan die uiteindelijk 7-0 maakte. En dit was tevens de uitslag. De bedankjes gaan uit naar ons goed fluitende inval scheids Iwan . Ook was er naar een lange periode van afwezigheid weer een plekje voor Sander Gruppen, die vanaf volgende week weer volop inzetbaar is. Op na volgende week.

Man van de wedstrijd- Sander Gruppen.