Voorwoord 'de Supporter'

Beste supporters,

We zijn beland in de maand mei. De maand van de beslissingen.

Voor ons eerste elftal is er op zaterdag 25 mei een belangrijke wedstrijd, winnen van Hardenberg’85 en afwachten wat BSVV doet. Wordt het de laatste wedstrijd van dit seizoen of moet er nog wedstrijden worden gevoetbald voor promotie of degradatie. Dus kom zaterdag massaal naar 'de Oosthoek' en moedig onze jongens aan.

Voor het tweede, derde, vierde en vijfde en de beide dames teams is handhaving een feit en zij kunnen al denken aan het volgende seizoen.

De 45+ en dames 3 doen nog mee voor het kampioenschap. Dus deze teams kunnen wel wat support gebruiken.

Zaal 1 en zaal 2 zijn inmiddels al kampioen en zaal 3 staat op dit moment op een keurige derde plaats. Proficiat.

Op zaterdag 17 augustus moet vv Hollandscheveld de finaledag organiseren van het Prent Dorpentoernooi. Achter de schermen wordt er al druk door vrijwilligers vergaderd om er een geslaagde dag van te maken.

Aan het einde van het seizoen zullen er spelers, leiders en vrijwilligers stoppen. Maar deze gaten moeten ook weer opgevuld worden. Dus wordt je gevraagd, zeg niet direct nee en help ons mooie oranje zwarte vereniging. Vele handen maken licht werk.

Er staan in de komende weken nog mooie evenementen op de kalender.

Op 10 juni het eerste Kubb toernooi en de jaarlijkse fietstocht.

Op 28 juni het boardingtoernooi.

Op 29 juni het hutspottoernooi.

Bij deze komt allen op 'de Oosthoek', doe mee of kom kijken.

Bestuur Supportersvereniging