Voorspel de winnaar van PWZ en bezorg onze club Derby Star ballen

Help vv Hollandscheveld aan Derbystar ballen...

Lees het stuk hieronder en voorspel de winnaar van de 42ste editie van het PWZ!

Deze actie is mede mogelijk gemaakt door BR-Flex Uitzendburo te Hardenberg.

Geachte deelnemer van het Protos Weering Zaalvoetbaltoernooi,

U kent het ongetwijfeld, een tekort aan ballen binnen uw vereniging.

Hier biedt BR-Flex Uitzendbureau als trotse sponsor van het PWZ een mooie oplossing voor.

Door de winnaar van het PWZ 2018/2019 juist te voorspellen, mag de voorspeller € 1000,- aan ballen schenken aan een deelnemende vereniging van het PWZ naar keuze.

Om de kans dat u die vereniging bent, kunt u de actie bij uw leden onder de aandacht brengen.

Hiervoor zijn vele mogelijkheden, maar een tweetal willen we u benoemen.

Allereerst kunt u vanaf uw eigen website uw leden attenderen op de actie die op www.brflex.nl/actie staat.

Daarnaast kunt u onderstaand bericht delen op uw eigen Facebookpagina, om uw leden zo te stimuleren.

Zie https://www.facebook.com/BRFlexuitzendbureau/posts/2981302221895668 voor het betreffende bericht.

Wie weet bent u diegene die niet alleen een beker, maar ook 25 Derbystar Prof Gold ballen wint op 5 januari 2019!

Met vriendelijke groet,

Liset Kikkert