Voorbeschouwing zaterdag 3-11-2018

Het 1e treed a.s. zaterdag thuis aan tegen ZZVV 1. De gasten uit Zuidwolde blijken veelal een lastig te bespelen ploeg voor de mannen van trainer-coach John Kikkert. Enige lichtpuntje dit seizoen is dat ook de gasten het lastig hebben in de 3e klasse en evenveel punten hebben als het 1e. Al met al weer een mooi affiche op 'de Oosthoek'.

Aanvang: 14.30 uur.

Het 2e speelt een zogenaamde 6 punten wedstrijd in Meppel tegen Fc Meppel 3. De thuisploeg heeft 3 punten meer verzameld als het 2e en dus zal trainer-coach Geert Prins alles op alles willen zetten om de winst te behalen in Meppel.

Aanvang: 14.30 uur. Sportpark 'Ezinge'.

Het 3e speelt de derby tegen vv Noordscheschut 4 en zal graag aan willen sluiten bij de resultaten van vorig seizoen. Het nog puntloze Noordscheschut zal zich echter niet zomaar gewonnen geven.

Aanvang: 14.30 uur. Sportpark 'de Oosthoek'.

De wedstrijd van het 4e tegen Fc Klazienaveen 5 is de volgende wedstrijd die we hier behandelen. Beide teams ontlopen elkaar niets en zijn de nr.11 en nr.10 van de ranglijst. Het 4e kan bij winst over de gasten heen wippen.

Aanvang: 14.30 uur. Sportpark 'de Oosthoek'.

Het 5e ontvangt ook een team van Fc Klazienaveen en wel het 7e van die vereniging. De gasten hebben een betere start deze competitie en staan 3 punten voor op het 5e en dus zullen de mannen van het 5e dolgraag willen winnen om de aansluiting naar boven weer te vinden.

Aanvang: 12.30 uur. Sportpark 'de Oosthoek'.

Vrouwen 1 heeft het lastig in de 2e klasse en treed a.s. zaterdag aan tegen HHC Vr.1 uit Hardenberg. De vrouwen zullen alles uit de kast moeten halen om tot een resultaat te komen in Hardenberg, daar de thuisploeg makkelijk tot scoren komt. Al met al weer een hele uitdaging voor Vrouwen 1.

Aanvang: 15.00 uur. Sportpark 'de Boshoek'.

Vrouwen 2 zou op bezoek gaan bij Drenthina Vr.2 maar deze wedstrijd is uitgesteld.