Voorbeschouwing week 09

Voorbeschouwing Zaterdag 29-02-2020

Hieronder de volgende wedstrijden:

Hollandscheveld 1 – SCD ‘83

Aankomend weekend komt er een ploeg op bezoek die heel wisselvallig is. De laatste wedstrijd tegen Nieuwleusen werd gewonnen waar het die week ervoor had verloren tegen een middenmoter. De thuisploeg deed afgelopen zaterdag goede zaken door in 1 helft te winnen van de nummer laatst zodat het rustig aanhaakt bij de grote middenmoot. In de 1e ontmoeting van deze competitie werd het een gelijkspel maar het thuis voordeel zal nu hopelijk zijn werk doen en hiermee op gelijke hoogte komen van de nummer 9. Hollandscheveld speelt goed maar het mag zichzelf wat meer belonen. Dit weekend weer een mooie pot op de oosthoek!

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Hollandscheveld Vr. 1

Vrije dag

Hollandscheveld 2 – The Knickerbockers 7

Het 2e elftal zit nog steeds in de hoek waar de klappen vallen en dat was afgelopen weekend weer goed zichtbaar. Na een knappe ruststand vorige week wist het zichzelf niet te belonen in de 2e helft en gaf het compleet uit handen tegen een Urk die niet beter was. Aankomend staat er weer een wedstrijd op het programma waar gewonnen kan worden. In de heen wedstrijd in Groningen kon het de winst naar zich toe trekken maar wederom achter het net viste. Zal het kwartje dit weekend de goede kant op vallen om zodoende aansluiting te vinden. Komt het zien.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

ST Beilen/Fit Boys Vr. 1 – Hollandscheveld Vr. 2

Na 2 heerlijke weken rust te hebben gehad, na de 8-0 overwinning op Hoogeveen, mag het zich zaterdag opmaken voor een lastige (Op papier) uitwedstrijd. De nummer 3 is dan de tegenstander. De thuiswedstrijd (begin deze maand nog) zat het de meiden niet mee en werd het een gelijkspel.De beide teams hebben zich op kunnen laden voor deze wedstrijd en hiermee zal dan ook een aantrekkelijke wedstrijd geboden worden. Met een overwinning komt het dichter bij de bovenste ploegen en zal het zich sterker plaatsen in de competitie.

Aanvang 12:45, Sportpark ‘Noordwest’ te Beilen

Elim 2 – Hollandscheveld 3

Deze, op papier, makkelijk ogende wedstrijd voor de oranjehemden zal in werkelijkheid niet heel gemakkelijk gaan worden. De tegenstander mag dan op de laatste plek staan maar de 2 buren willen zeker niet voor elkaar onder doen en alles uit de kast proberen te halen. De thuiswedstrijd werd nog wel redelijk makkelijk gewonnen en hiermee werd de weg omhoog bewandeld, maar van onderschatting kan zeker niet gesproken worden. Komt u allen kijken naar dit interessante spektakelstuk.

Aanvang 12:30, Sportpark ‘Elim’ te Elim

Hollandscheveld 4 – Drenthina 3

Met een plek op de 9e plek had niemand gedacht na een bliksemstart van de oranjehemden. Nu het toch zo is moet het er alles aan doen om toch niet verder te gaan zakken. Aankomende zaterdag moet dan de huidige nummer 4 van de mat geveegd worden. Ze kennen de heenwedstrijd nog en die werd helaas niet zo goed afgesloten. Dit weekend is het de thuiswedstrijd dus ook het thuisvoordeel. Laten we hopen dat dit ook zeer goed benut wordt. Komt het zien.

Aanvang 12:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Nieuw Balinge 2 – Hollandscheveld  5

De 1e wedstrijd van dit jaar werd de thuiswedstrijd gespeeld en er werd op zich makkelijk gewonnen maar de nummer 11 was zeker niet kansloos. Door af en toe met goede aanvallen op de proppen te komen is de thuisploeg niet kansloos. Als het 5e elftal gewoon doet waar het goed in is moet het geen probleem zijn om de overwinning mee terug te nemen naar de Oosthoek.

Aanvang 14:00, Sportpark ‘Nieuw Balinge’ te Nieuw Balinge