Voorbeschouwing Zaterdag 27-09-2019

Hollandscheveld 1 – SC Lutten 1

Lutten komt op bezoek en dat brengt meestal een leuke wedstrijd. De tegenstanden van de oranjehemden heeft vorige week de punten verdeeld waar Hollandscheveld de punten lieten liggen. De goede reeks vanuit de beker werd niet voortgezet. Alle reden om op eigen veld de punten te behouden. Komt allen kijken en moedig de mannen aan naar een mooie wedstrijd.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

D’ Olde Veste ’54 Vr. 1 - Hollandscheveld Vr. 1

Vorige week wisten de vrouwen de 1e wedstrijd niet te winnen. Deze week mag het een bezoekje brengen in Steenwijk. De tegenstander heeft haar 1e wedstrijd wel weten te winnen en hiermee dus ook belangrijk dat onze vrouwen alles op alles zet om de aansluiting te zoeken in het prille begin van de competitie. Gaat het zien en moedig de vrouwen aan.

Aanvang 15:00, Sportpark ‘Olde Veste’ te Steenwijk

Hollandscheveld 2

Vrije dag

Hollandscheveld Vr. 2

Vrije dag,

Woensdag 02-10-2019 treedt het uit aan om 19:30 tegen Dwingeloo Vr. 1

Fit Boys 2 – Hollandscheveld 3

Ons 3e elftal speelt dit weekend in Beilen. De tegenstander wisten hun 1e wedstrijd ook niet te winnen, ons 3e wist dat ook niet te doen. Onverwachts werd er vorige week een nederlaag geleden tegen buurtgenoot HZVV. Met de aspiraties die de heren hebben is het van belang dat de 3 punten weer mee komen richting Hollandscheveld.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘Noordwest’ te Beilen

Hollandscheveld 4  vv Sweel 2

Vorige week werd een pijnlijke nederlaag geleden voor de heren van de oranjehemden. De tegenstander deed het qua punten niet beter maar wist de score beperkt te houden. het 4e speelt thuis en mag zich revancheren voor eigen publiek.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

ACV 10 – Hollandscheveld 5

In Assen staat een leuke wedstrijd op het programma. ACV heeft in haar 1e wedstrijd de punten gedeeld en het 5e elftal heeft haar 1e wedstrijd glansrijk gewonnen. Het 5e elftal wil graag lang bovenin mee doen en daarmee is de 1e stap gezet. Dit weekend mogen de heren weer het mooie spel laten zien en in Assen de punten meenemen.

Aanvang 14:45, Sportpark ‘Catawiki’, te Assen