Voorbeschouwing Zaterdag 23-11-2019

Hardenberg ‘85 1 – Hollandscheveld 1

Na een mooi weekend achter de rug te hebben gehad, met als uitslag dat de oranjehemden de volgende ronde hebben bereikt, staat het volgende duel alweer op de planning. De 2 kemphanen zullen er een mooie strijd van maken. Aan de stand te zien zijn ze gelijkwaardig maar vorig jaar werd er in Hardenberg gewonnen met 1-2. Zullen de mannen van trainer Kikkert dit jaar weer de 3 punten meenemen. De tegenstander van aankomende week heeft afgelopen weekend kunnen bijtanken want het had een vrij weekend en hiermee dus alle energie kunnen besparen voor het atijd lastige Hollandscheveld. Kom dit spektakel bijwonen.

Aanvang 15:15, Sportpark ‘Baalderveld’ te Hardenberg

Hollandscheveld Vr. 1 – SVO VVZ Vr. 1

Het 1e bij de vrouwen hebben de opwaartse spiraal gevonden want in de laatste 2 wedstrijden werden er 6 punten binnen gehaald. De dames hebben dit weekend weer genoeg kansen want de nummer 11 van de ranglijst komt op bezoek en daarmee, bij winst, kan het uitlopen en richting de middenmoot klimmen. De bezoekers kennen momenteel ook nog een lastig seizoen want van de 7 wedstrijden is er nog maar 1 gewonnen dus willen ze uiteraard ook alles op alles zetten om de 3 punten weg te kapen uit Hollandscheveld. Weten de dames de goede reeks vast te houden? Kom het zien.

Rouveen 2 - Hollandscheveld 2

Met 7 wedstrijden op zak kan je het wel stellen dat het nog niet goed loopt. Dit weekend mag het op bezoek gaan bij de nummer 4 en kan het zich de borst weer nat maken. Afgelopen weekend speelde het de 2e helft naar behoren maar wist het de kansen niet af te maken. Met een tegenstander, die het net wel weet te vinden, zal het zich op volle scherpte moeten zetten en hiermee ook richting de 1e 3 punten. De tegenstander die nog maar 6 tegengoals heeft dit seizoen zal het een lastig potje worden. Des te meer een mooie uitdaging voor de mannen van Prins en ten Caat om een ommezwaai te creëren dit weekend.

Aanvang 12:00, Sportpark ‘Rouveen’ te Rouveen

Hollandscheveld Vr. 2 – De Weide Vr. 2

Aankomende zaterdag treft het een tegenstander die nog niet veel gevoetbald heeft. 2 wedstrijden, waar de dames in het oranje al 6 wedstrijden achter de rug heeft. De Weide staat op de laatste plek maar dat zegt niks met nog niet veel wedstrijden gespeeld te hebben. Mochten ‘onze’ dames weten te winnen dan zet het zichzelf in een mooie positie voor de middenmoot. Van plek 5 tot en met de laatste plek zit 6 punten tussen dus is het zaak om de 3 punten in huis te houden. Zullen de vrouwen dit varkentje gaan wassen? Komt het zien.

Aanvang 12:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Hollandscheveld 3 – De Weide 3

Nadat de vrouwen zijn geweest van de w

Weide mogen de heren het gaan proberen op de Oosthoek. ‘Ons’ 3e elftal gaat het opnemen tegen de koploper. Met 7 punten uit de laatste 3 wedstrijden is het klaar voor een interessante ontmoeting. Met het goede spel en een uitermate krachtige inspanning zal het de koploper zeker moeilijk gaan maken. Houden de heren de 3 punten op het thuishonk, dan is de weg zeker weten omhoog gezet.

Hollandscheveld 4 – SC Erica 3

Het 4e elftal stond voor even glansrijk bovenaan en begon de competitie zeer goed. Nu met 2 wedstrijden achtereen verloren wordt het weer tijd om weer te gaan winnen om die overwinningsspiraal weer te gaan pakken. De tegenstander van dit weekend heeft de laatste 2 wedstrijden gewonnen en heeft daarentegen een betere vibe te pakken. De oranjehemden hebben niet voor niets 1e gestaan dus met de kwaliteit in het elftal zit het wel snor.

Noordscheschut 7 - Hollandscheveld 5

Het 5e elftal doet het prima in de competitie. Ook ‘ons’ 5e heeft glansrijk bovenaan gestaan maar na een nederlaag, 2 weken geleden, is de tegenstander van aankomend weekend op gelijke hoogte gekomen. De wedstrijd is hiermee dus ook een echte kraker en wie mag zich na het weekend koploper noemen. Schut heeft al wel verloren van een tegenstander waar het 5e makkelijk van gewonnen heeft dus zul je denken dat ze de betere papieren hebben maar van onderschatting mag je niet spreken. Noordscheschut zal ook van goede huize komen.

Aanvang 12:30, Sportpark ‘de Meulewieke’, te Noordscheschut