Voorbeschouwing zaterdag 22-02-2020

Hollandscheveld 1 - Fit Boys 1

Het resant van 14 december wordt dit weekend gespeeld. Doordat de scheidsrechter een blessure op liep zal er nog een volle helft gespeeld worden. Met een stand van 1-1 liep het gelijk op toendertijd. We zijn alweer een aantal wedstrijden verder en het 1e elftal wil graag aanhaken bij de middenmoot. 'Ons' vlaggenschip kent nog geen goed seizoen. Uit de 14 gespeelde wedstrijden wist het er maar 2 te winnen. Met veel goed voetbal trekken ze toch vaak aan het korste eind. Zal aankomend weekend de 3e winst bijgeboekt worden? Komt het zien.

Aanvang 14:30, Sportpark 'de Oosthoek' te Hollandscheveld

Hollandscheveld 2 - Urk 4

Dit weekend staat er weer een mooie pot op het programma. Dit keer niet in het verre Flevoland maar de Urkenaren mogen deze kant op reizen. De allereerste wedstrijd van dit seizoen was het op Urk en werd er maar nipt met 1-0 verloren. Deze stand was zeker niet nodig en een punt was verdiend geweest alhoewel de overwinning er ook zeker in had gezeten. De mannen mogen zich weer klaar maken voor de huidige nummer 2. Laatste wedstrijd was tegen de koploper en heeft het de 1e helft zeer goed gespeeld. Daar kan het verder op borduren en mag het aanstaande zaterdag de mannen van Urk het weer lastig gaan maken. Kunnen de mannen van Prins het gat dichten van 4 punten naar 1 punt, komt het zien.

Aanvang 12:30, Sportpark 'de Oosthoek' te Hollandscheveld

Tiendeveen 2 - Hollandscheveld 5

Nadat het 5e elfal zeer goed had gepresteerd in de 1e paar wedstrijden staat het nu 9 punten van de koploper af met 2 wedstrijden minder gespeeld. Dit weekend komt de nummer 6 op bezoek en die heeft weer 2 punten minder als onze heren. De eerste wedstrijd van dit seizoen stonden deze heren ook al tegenover elkaar en werd het een makkelijk oerwinning van 'ons' 5e elftal. Zouden ze ditzelfde kunstje ook kunnen uitvoeren in de uitwedstrijd.

Aanvang 14:00, Sportpark 'de Veenhoek' te Hollandscheveld