Voorbeschouwing Zaterdag 20-04-2019

Dit weekend staat er een mooi en zonnig Pasen voor de deur maar eerst wordt er nog heerlijk gevoetbald.

Hollandscheveld 1

Afgelopen dinsdag heeft het 1e een mooie overwinning geboekt en men wil deze lijn doortrekken en goede zaken doen op de ranglijst. Morgen treed het aan tegen de nummer 10, Avereest 1, en die staat 1 plek boven Hollandscheveld. Een hele belangrijke wedstrijd op papier. De heen wedstrijd werd helaas met 1-3 verloren. Morgen wordt er gestreden om goede zaken te doen om uit die onderste regionen te komen. Kom de mannen aanmoedigen op deze mooie zonnige dag.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘De Balk’ te Balkbrug

Hollandscheveld Vr. 1

Vorige week werd er verloren van 1 van de hoogvliegers in de competitie en morgen mag het aantreden tegen 1 van de laagvliegers. Zelf doen ze mooi mee in de middenmoot en het kan zelfs nog een paar plekken stijgen. Morgen mag het thuis aantreden tegen Oene Vr 1 en de heen wedstrijd werd met 1-3 gewonnen. Wanneer ze dat morgen weer kunnen opbrengen dan doet het goede zaken en kan het heerlijke Pasen tegemoet gaan.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Hollandscheveld 2

Hollandscheveld Vr. 2

Plek 2 is nog in zicht voor Vr. 2, maar dan moet er morgen zeker gewonnen worden van de tegenstander. FC Klazienaveen Vr. 1 komt dan op bezoek. Ze hebben zich nog niet kunnen meten want dit is de 1e ontmoeting van dit seizoen. Vr. 2 doet het dit seizoen goed en draait mooi mee in de middenmoot. Er zal alles aan gedaan worden om hoger op de ranglijst te gaan eindigen. Een zeer interessante ontmoeting met het heerlijke weer in het verschiet.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Hollandscheveld 3