Voorbeschouwing Zaterdag 16 November

Voorbeschouwing Zaterdag 16-11-2019

VHK 1 – Hollandscheveld 1 (BEKER)

Aankomend weekend staat er een heerlijke pot op het programma. ‘Ons’ vlaggenschip heeft het uitstekend gedaan in de poule van de beker dus mag zich klaar stomen voor de volgende ronde. De tegenstander dit weekend doet het zeer goed in haar competitie. Ze staan op een mooie 2e plek van de 4e klasse en mag het zich titelkandidaat noemen. Hollandscheveld doet het aardig in haar competitie met een 8e plek. Helaas werd er vorige week verloren van de nummer laatst en heeft het niet veel vertrouwen getankt naar de bekerwedstrijd. Vooralsnog hebben ze genoeg kwaliteit om het heel gauw om te buigen. Wie o wie gaat de volgende ronde bereiken. Kom het aanschouwen.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘Monnikenmolen’ te Sint Jansklooster

Be Quick ’28 Vr. 3 - Hollandscheveld Vr. 1

Dit weekend staat er een spannend potje op het programma voor de dames. Medeconcurrent staat op de een na laatste plaats met hetzelfde aantal punten. Mochten de oranjehemden weten te winnen kunnen ze flink stijgen op de ranglijst. Afgelopen weekend is er flink vertrouwen getankt richting het komende weekend want er werd gewonnen van een andere medeconcurrent die op dit moment ook 4 punten hebben, dus het is dringen onderin. Wederom veel mogelijkheden voor ‘onze’ dames.

Aanvang 15:00, Sportpark ‘Be Quick ’28’ te Zwolle

Knickerbockers 7 - Hollandscheveld 2

Het 2e elftal zou afgelopen weekend haar 1e 3 punter binnen harken maar helaas gooide de tegenstander daar vlak voor tijd roet in het eten. Het goede nieuws is dat de heren hun 1e punt binnen hebben en dat smaakt naar meer. Aankomend weekend mag het zich opnemen tegen een middenmoter die vooralsnog wisselvallend is. Als de oranjehemden hetzelfde op de mat kan brengen als afgelopen weekend kan het een mooie terugreis worden in de bus. Vol ertegenaan en aanhaken.

Aanvang 12:15, Sportpark ‘Universitair Sportcentrum’ te Groningen

Hollandscheveld Vr. 2 – ST Beilen/Fit Boys Vr. 1 (AFGELAST)

Hollandscheveld 3 – Elim 2

Een heerlijke derby staat weer op het programma. Elim komt op bezoek in Hollandscheveld en dat levert meestal mooie potjes op. Met veel passie en strijd gaan de 2 clubs elkaar te lijf om zo tot een mooi spektakel te komen. ‘Ons’ 3e elftal heeft de opwaartse spiraal gevonden met 4 punten uit de laatste 2 wedstrijden. En nu die lijn doortrekken zodat ze kunnen aansluiten in de middenmoot. Elim, wat ook nog geen geweldig begin kent, heeft al wel 2 punten meer dan het 3e maar na dit weekend hopen we op 1 punt minder dan het 3e. Komt allen kijken naar dit vuurgevecht.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Drenthina 3 - Hollandscheveld 4

Het 4e elftal van de vereniging liep vorig weekend helaas tegen een flinke nederlaag aan. Maar toch mag het vooralsnog genoemd worden dat het een goed begin kent. Met maar 2 punten achter de koploper wacht aankomend weekend de nummer 5 van de ranglijst, die maar 1 punt achter de oranjehemden staan. Met deze lastige maar belangrijke wedstrijd gooien ze alles in de strijd om weer op die nummer 1 positie te komen.

Aanvang 14:15, Sportpark ‘de Oude Roswinkelerweg’ te Emmen

Hollandscheveld 5 – Nieuw Balinge 2 (AFGELAST)

Verplaatst naar 18-10-2020