Voorbeschouwing Zaterdag 15-02-2020

Aankomend weekend staat er weer voetbal op het programma. Er staan 2 wedstrijden in de planning die bezocht kan worden.

Hollandscheveld 1 - SCD '83 1

AFGELAST

FC Wolvega Vr. 1 - Hollandscheveld Vr. 1

De tegenstander van aankomend weekend heeft goede zaken gedaan waar onze vrouwen helaas niet in actie kwamen. Daarentegen zijn ze na een weekend vrij helemaal opgeladen voor de volgende wedstrijd en er ligt dit keer heel veel kans op het geluk naar zich toe te trekken. In de 1e wedstrijd op eigen veld werd er nipt met 2-1 gewonnen maar dit was tevens de ommekeer voor een goede reeks. Dit keer is het een uitwedstrijd maar hoe mooi zou het zijn middels veel aanmoedigingen om diezelfde reeks weer te hervatten. Laten we er een mooie middag van maken en daarmee de 3 punten richting Toekie mee te nemen.

Aanvang 14:30u, Sportpark ''Molenwiek' te Wolvega