Voorbeschouwing Zaterdag 14 Maart 2020

Voorbeschouwing Zaterdag 14-03-2020

Hieronder de volgende wedstrijden:

Hollandscheveld 1 – Avereest 1

Na de flinke zeperd van afgelopen weekend moet het 1e elftal zich weer overeind zetten en richting aankomend weekend gaan want er komt weer een belangrijke pot aan. De nummer 6 van de competitie komt dan op bezoek. In de uitwedstrijd werd er nog glansrijk gewonnen met 0-3. Wil het vlaggenschip van onze vereniging nog in de middenmoot eindigen, wat zeker te doen is, moet er nog een paar wedstrijden gewonnen worden. De weergoden zijn goed gestemd en het weer wordt als heerlijk genoemd dit weekend. Het mooie weer zorgt voor een mooie wedstrijd met hopelijk veel toeschouwers om dit aantrekkelijk potje te aanschouwen.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

HHC Hardenberg Vr. 1 - Hollandscheveld Vr. 1

Met een heerlijke overwinning op zak gaat het vol goede moed richting Hardenberg om daar de punten weg te kapen. De dames van Hollandscheveld staan 6 punten achter de tegenstander van dit weekend dus mochten ze weten te winnen slaan ze een mooie slag richting de middenmoot. Het is 2 punten los van de voorlaatste plaats met een wedstrijd minder gespeeld. Het kan 5 punten loskomen aangezien de nummer 11 op bezoek moet bij de koploper. In de 1e ontmoeting op eigen veld werd het 2-2 dus de dames zijn aan elkaar gewaagd. Mooie en interessante pot om in de gaten te houden.

Aanvang 15:00, Sportpark ‘de Boshoek’ te Hardenberg

Hollandscheveld 2 – Staphorst 3

Het 2e elftal verloor vorige week onnodig van een directe concurrent en lijkt te gaan strijden met Drenthina om de laatste plek. Aanstaande zaterdag komt de nummer 6 op bezoek en in de heenwedstrijd waren ze zeker niet kansloos zoals bij vele wedstrijden. Weten de heren het kwartje nu de goede kant op te laten vallen of blijven ze alsnog in hoge nood zitten. Kom richting ons sportpark en moedig de heren aan om van die laatste plek af te komen.

Aanvang 12:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Ruinen Vr. 1 - Hollandscheveld Vr. 2

Vorige week waren de vrouwen van ons 2e elftal een weekend vrij. Ze hebben zich in alle rust kunnen opmaken voor een belangrijke pot tegen een directe concurrent die 1 punt minder heeft en met 1 wedstrijd meer gespeeld dan onze vrouwen. Mochten de dames in het oranje weten te winnen dan behaald het een belangrijke slag. Met de inhaalwedstrijd in het verschiet kan het flink stijgen op de ranglijst. Het gaat de vrouwen voor de wind en hopelijk kunnen ze dit vast houden.

Aanvang 14:00, Sportpark ‘de Baete’ te Ruinen

De Weide 3 - Hollandscheveld 3

Het 3e elftal is nog redelijk wisselvallig. Zo verliest het onverwachts van de nummer laatst en zo win het plots van de nummer 3. Hoe kan het verkeren. Dit weekend mogen ze weer aantreden, en dit keer wordt de uitdaging om de nummer 4 te verslaan. Met veel vertrouwen zien ze wedstrijd tegemoet. Ons 3e staat nu nog heel mooi in de middenmoot maar het strijd nog om een periode en voor de uiteindelijke top 3. Waar eindigt het sprookje? Komt het zien in Hoogeveen.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘Schutlanden’ te `Hoogeveen

Hollandscheveld 4 – SC Erica 2

Afgelopen weekend heeft het wederom helaas verloren van de nummer 2 maar dit weekend moet het gaan gebeuren. Op eigen veld komt de huidige nummer 11 op bezoek maar ze hebben 3 punten minder dan ons 4e elftal. Als de mannen nog hoge ogen willen gooien dit jaar dan is het dit weekend een belangrijke slag. De tegenstander heeft 2 wedstrijden minder gespeeld dus mocht het 4e weten te winnen krijgen ze weer wat lucht en kunnen ze weer naar boven kijken. We gaan het allemaal te zien krijgen op ons 3e veld.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Smilde ’94 3 - Hollandscheveld 5

Ons 5e elftal komt dit weekend weer in actie en het mag zich klaar maken om te spelen tegen de nummer 8 van de competitie. Er zit een gat tussen van 1 punten dus op voorhand kan er gezegd worden dat het een makkelijk potje gaat worden. Na de 1e ontmoeting te zien ging het niet helemaal van een leien dakje. Het 5e elftal sloot de wedstrijd wel winnend af maar met 2 tegen doelpunten had de tegenstander ook wat in te brengen. Zal het dit weekend makkelijker gaan of doet de tegenstander een gooi richting de overwinning? Heeft u tijd en zin, kom dan dit spel aanschouwen.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘t Kylot’ te Smilde