Voorbeschouwing Zaterdag 14-12-2019

Hollandscheveld 1 – Fit Boys 1

Afgelopen weekend hebben de heren van trainer Kikkert een mooi en verdiend gelijkspel meegenomen richting ‘Toekie’ van de nummer 1. Vanavond (woensdag) mocht het aantreden tegen Noordscheschut voor de beker en speelde het een goede wedstrijd. Met veel hard werken verloor het nipt maar heeft het wel veel zelfvertrouwen getankt richting aanstaande zaterdag. Aankomend weekend een nieuwe opponent, de nummer laatst van de competitie. Wederom zal het een lastige wedstrijd worden maar ook een hele andere wedstrijd dan tegen de koploper. Het zal een mooi spektakel worden want beide clubs willen uit de onderste regionen klimmen. Komt het zien.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Hollandscheveld Vr. 2 - HZVV Vr. 2

De laatste wedstrijd voor het 2eelftal van de dames voordat de winterstop begint en uiteraard zal dat met een heerlijk gevoel moeten gaan. Aankomend weekend staat ook hier een op papier makkelijke tegenstander, de nummer laatst. De tegenstander van de oranjehemden heeft het zwaar dit seizoen. Er werden nog maar 3 punten gepakt in de 1e7 wedstrijden waar de thuisclub al 8 punten heeft uit 8 wedstrijden. Hollandscheveld zal er alles aan doen om de tegenstander af te laten druipen en zodoende zelf met een heerlijk gevoel de sneeuw op zoeken. Komt het zien.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

SCN 3 - Hollandscheveld 5

Ook hier op papier een makkelijke tegenstander maar daar hebben de heren in het oranje al vaker last van gehad. De laatse serie wedstrijden gingen ze niet goed af dus moet het in de 1 na laatste wedstrijd voor de winterstop gaan gebeuren. De 3 punten moeten mee terug richting ‘Toekie’ om de aansluiting weer te vinden bovenin. De tegenstander van dit weekend staat er niet best voor, met 6 punten uit 8 wedstrijden bezetten ze de 11 plek, oftewel 1 plek boven de rode lantaarn. Wie gaat er het beste om met de kou en pakt de zege.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘Nieuwlande, te Nieuwlande