Voorbeschouwing zaterdag 13-09-2019

Voorbeschouwing Zaterdag 13-09-2019

Dit weekend staan er nieuwe bekerwedstrijden op het programma voor onderstaande elftallen.

Hollandscheveld 1 - HZVV 2

De laatste bekerwedstrijd voor de mannen van John Kikkert. De vorige 2 werden omgezet in goeie overwinningen en hiermee wil de ploeg de trein voort laten denderen om 1e te worden. HZVV 2 speelt haar 2e wedstrijd in de beker en de 1e werd gewonnen. Een heel mooi affiche op de Oosthoek waar het ook heel mooi weer wordt. Op voorhand wordt het smullen geblazen met 2 zeer talentvolle elftallen die willen gaan strijden om plek 1 in de poule. Komt allen de mannen in de oranje hemden aanmoedigen.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Hollandscheveld Vr. 1 – VVAK Vr 1

Onze vrouwen spelen hun 2 wedstrijd in de poule van de beker tegen een tegenstander die in hun 1e wedstrijd ook al gelijk speelde. Om 1e te worden moeten beide elftallen willen en hiermee wordt het dus een spannende strijd voor de 1e plek, en dus wie er doorgaat naar de volgende ronde. Dit kan een mooie en boeiende strijd worden dus komt allen kijken en moedig de vrouwen aan.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Hollandscheveld 2 - FC Meppel 3

Het 2e elftal mag morgen aantreden tegen de 3e tegenstander in de 3e klasse. met 4 punten op zak, zelfde aantal als de Weide die gedeeld 1e staat en een beter doelsaldo heeft, heet het nog steeds zicht op plek 1. Hiervoor is dan wel een grote uitslag nodig. FC Meppel zat vorig seizoen nog bij Hollandscheveld in de competitie en 2 keer werd er gewonnen. Morgen moet de scherpte er wel zijn en dan kan het een mooie dag worden voor 'ons' 2e elftal. Komt allen de mooie voorwedstrijd bezichtigen en moedig de heren aan.

Aanvang 12:30, Sportpark 'de Oosthoek' te Hollandscheveld

SCN Vr. 1 - Hollandscheveld Vr. 2

Met een mooie overwinning opzak gaan de dames richting Nieuwlande om daar de punten weer mee terug te nemen. Het zal niet al te makkelijk gaan want SCN heeft haar 2 vorige wedstrijd in de beker met mooie cijfers gewonnen. Het is een vroege wedstrijd en dus kunnen de dames een mooi begin maken van een mooie zonnige dag. Met een 2 overwinning op zak heeft het hele goede kans om 1e te worden in de poule. Alle toeschouwers zijn van harte welkom om Dames 2 aan te moedigen in de vroege maar belangrijke wedstrijd.

Aanvang 10:00, Sportpark ‘Nieuwlande’ te Nieuwlande