Het water staat ons tot de lippen!!

Morgen trappen onze teams weer tegen een bal aan en laten we hopen dat alle teams een bevredigend resultaat weten te behalen.

vv Hollandscheveld 1 - CSVC 1

Aanvang: 14.30 uur

Morgenmiddag komt de trotse, en we mogen wel zeggen onverwachtse, koploper op bezoek op sportpark ‘de Oosthoek’. Waar de gasten als promenvendus drie wedstrijden op rij wisten te winnen daar wacht de equipe van trainer John Kikkert en leider Karlo Mol nog op de eerste overwinning. Afgelopen weekend bij SCD’83 hadden ze meer verdiend, maar het moet gewoon een keer goed vallen voor het 1e. Wat is een mooier moment dan om dit te doen onder het toeziend oog van RTV Drenthe welke met ‘Onze club’ een bezoek brengt aan onze club en deze wedstrijd. De gasten zullen het goede gevoel vast willen houden en dus op voorhand een mooi affiche.

Heerenveense Boys Vr.2 - vv Hollandscheveld Vr.1

Aanvang: 12.30 uur

Het zit Vrouwen 1 en trainer Henry Strijker nog niet mee aan het begin van dit seizoen. Een gehavend team door blessures en een jeugdig team en zie daar de dingen waar men mee kampt. De thuisploeg uit Heerenveen wist tot nu toe drie punten te vergaren en dus zou je denken dat er toch mogelijkheden moeten liggen voor Vrouwen 1. Als men vanaf het begin de verdedigende linies gesloten weet te houden en men aanvallend potten weet te breken kan men hopelijk drie punten meenemen naar Hollandscheveld.

vv Hollandscheveld 2 - vv Noordscheschut 3

Aanvang: 12.30 uur

Het is derbyday op ‘de Oosthoek’ als het 2e aantreed tegen de medekoploper uit Noordscheschut. Driemaal wisten de gasten te winnen, waar het 2e tot nu toe twee wedstrijden speelde en ze beide verloor. In een derby komen andere krachten naar boven over het algemeen en dus is het aan de mannen van Geert Prins en Sebastiaan ten Caat om als te geven deze wedstrijd zodat de punten ‘thuis’ blijven.

Vitesse’63 Vr.2 - vv Hollandscheveld Vr.2

Aanvang: 12.30 uur

Tussen beide teams zit een gat van vier punten, maar gezegd moet worden dat de thuisploeg al een wedstrijd meer speelde. Dus voor Vrouwen 2 een mooie graadmeter om te zien waar hun niveau ligt. Afgelopen zaterdag mochten ze een gelukkig punt bijschrijven in de dorpsderby. Hopelijk zijn ze nu voetballend in staat om het de dames uit Koekange dusdanig lastig te maken en de punten mee gaan in de tas.

vv Hollandscheveld 3 - DZOH 3

Aanvang: 14.30 uur

Het 3e kent een moeizame start en staat helaas puntloos onderaan. Vorig seizoen wisten ze beide wedstrijden tegen de gasten winnend af te sluiten en om niet al meteen op grote achterstand bij de concurrentie te staan is dat ook morgen gewenst. Aan Jeroen Okken en Roel Metselaar de taak om de mannen te motiveren zodat de punten bijgeschreven kunnen worden.

vv Hollandscheveld 4 - CEC 2

Aanvang: 14.30 uur

Beide teams staan dicht bij elkaar op de ranglijst, slechts drie punten staan de gasten boven het 4e en dus een mooi doel voor het 4e. Immers bij winst komt men op gelijke hoogtemet CEC 2. Qua teamgeest zit het wel goed bij het 4e en ook voetballend kan men de afgelopen seizoenen goed meekomen in hun klasse. Echter als ze hun droom, een keer kampioen worden, willen bereiken zal er morgen gewonnen moeten worden.

Rolder Boys Zat.2 - vv Hollandscheveld 5

Aanvang: 14.30 uur

Als koploper reist het 5e af naar Rolde om daar de degens te kruizen met Zaterdag 2. Dat team heeft nog geen punt behaald uit drie wedstrijden, maar het is aan het 5e om ongeslagen te blijven. Onderschatting ligt in deze wedstrijd op de loer en daarmee doen ze alleen zichzelf tekort. Maar wil men in het kielzog blijven van FitBoys 3 en VCG 2 is winst het enige wat telt.