Voorbeschouwing Zaterdag 10-05-2019

Hollandscheveld 1 – Fit Boys 1

Afgelopen zaterdag heeft ‘ons’ 1e een mooie gelijkspel behaald tegen een kampioenskandidaat en daarmee ook vertrouwen geput voor de komende wedstrijd. De heenwedstrijd werd helaas nipt verloren, maar gezien de laatste wedstrijden gaan ze dit proberen recht te zetten. Met een overwinning doen ze goede zaken om uit de onderste regionen te komen en zou het, met verlies van BSVV een plek kunnen stijgen. Komt allen om de mannen aan te moedigen.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

DZC ’28 Vr. 1 - Hollandscheveld Vr. 1

Vorige week werd een mooie overwinning geboekt op medeconcurrent Genemuiden Vr. 1. Morgen mag het aantreden tegen de nummer 1 van de competitie. De dames van Vr. 1 staan op een mooie 6e plek waarbij ze zich veilig hebben kunnen spelen en ze hebben zelfs plek 4 nog in zicht. Morgen wordt er dan ook flink gestreden om het de koploper zo moeilijk mogelijk te maken en zelf de punten weer mee te nemen richting ‘de Oosthoek’.

Aanvang 16:30, Sportpark ‘Zuid (ingang 2)’ te Doetinchem

Hollandscheveld 2 – FC Meppel 2

Het 2e elftal zit in een lastige hoek. Vorige week werd helaas flink verloren, maar het geeft de moed niet op! Met nog 3 wedstrijden te gaan heeft het plek 5 nog in zicht waarmee ze zich ook direct veilig stellen. Morgen wacht medeconcurrent Meppel, die het de laatste weken goed doen. Een goede reden voor een mooie pot voetbal met veel strijdt.

Hollandscheveld Vr. 2

Vrije dag,

Woensdag 22-05-2019 treedt het thuis aan om 19:30 tegen Drenthina Vr. 2

Noordscheschut 4 - Hollandscheveld 3

Morgen mag het aantreden tegen de nummer laatst. De laatste weken gaat het goed en speelt het goed voetbal. Ze staan op een mooie 3e plek en met nog 4 wedstrijden te gaan hebben ze plek 2 nog in zicht. Vorige week werd er een mooie overwinning geboekt op Angelslo en die lijn willen ze graag doortrekken.

Aanvang 12:30, Sportpark ‘de Meulewieke’ te Noordscheschut

Hollandscheveld 4

Vrije dag

FC Klazienaveen 7 - Hollandscheveld 5

Het 5e elftal van Hollandscheveld draait wisselvallig, maar draaien goed mee in de middenmoot. Morgen mag het dan ook aantreden tegen de nummer 3 en zal op voorhand een lastig affiche worden. De mannen van Ronald Dekker gaan er dan ook alles aan doen om de 3 punten mee naar ‘Toekie’ te nemen, om zodoende hoger op de ranglijst te komen.

Aanvang 13:45, Sportpark ‘de Planeet’, te Klazienaveen

Voorbeschouwing Donderdag 16-05-2019

FC Klazienaveen 5 – Hollandscheveld 4

Wederom een avond wedstrijd in het verschiet. Afgelopen dinsdag werd op eigen veld helaas verloren en aanstaande donderdag mogen de mannen van Stefan Zomer de rug weer rechten. Om nog kans te maken om een paar plekjes te stijgen moet er gewonnen worden van de nummer laatst.

Aanvang 19:30, Sportpark ‘de Planeet’ te Klazienaveen