Voorbeschouwing Zaterdag 09-11-2019

Hollandscheveld 1 – SVN’69 1

Afgelopen weekend was er een mooie derby te zien maar helaas viel het kwartje net de andere kant op. Aankomend weekend wordt er weer een lastig duel verwacht, zul je niet verwachten aan de stand te zien maar in de afgelopen jaren is het gebleken dat SVN een lastige opponent kan zijn. De tegenstander staat op de laatste plaats dus wordt er een overwinning verwacht vanuit de oranje hoek. Als ze net zoveel strijd kunnen leveren als in de derby dan kan het een mooie dag worden.

Hollandscheveld Vr. 1 – FC Wolvega Vr. 1

De vrouwen hebben afgelopen weekend een flinke zeperd opgelopen en laat dit dan ook een goeie les zijn voor de komende wedstrijden. Aankomende wedstrijd valt er weer punten te behalen tegen een tegenstander die maar 3 punten boven onze vrouwen staan. Er staat dan ook veel op het spel. Mocht vrouwen 1 verliezen dan wordt het alsmaar lastiger. Met winst klimmen ze op de ranglijst maar ook in het koppie. Steun de vrouwen en schreeuw ze naar de overwinning.

Hollandscheveld 2 – Olympia’28 2

Het 2e elftal heeft afgelopen weekend ook een flinke klapper opgelopen, helaas niet aan de goede kant. Aankomend weekend mag het weer thuis laten zien dat ze nog lange niet uitgestreden zijn. De nummer 9 van de competitie, met al 4 punten op zak,  komt dan op bezoek en daarmee zit er veel in het vat om het een mooie dag van te laten worden op het thuishonk. Komt allen de heren van ‘ons’ 2e aanmoedigen en schreeuw ze van die laatste plaats af.

Aanvang 12:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

ST FC Meppel/Alcidses Vr. 2 - Hollandscheveld Vr. 2

Het 2e elftal van de vrouwen mogen dit weekend afreizen richting Alcides om zodoende aansluiting te zoeken naar boven. Met 4 punten uit 5 wedstrijden neemt het nog niet echt afstand van de onderste regionen dus alle reden om laagvlieger Meppel/Alcides op afstand te houden. De tegenstander van dit weekend heeft ook nog maar 1 keer gewonnen dus die zullen er ook op gebrand zijn om de 3 punten thuis te houden. Een mooie wedstrijd met veel belangen.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘Ezinge’ te Alcides

Hollandscheveld 3 – Elim 2

Een heerlijke derby staat weer op het programma. Elim komt op bezoek in Hollandscheveld en dat levert meestal mooie potjes op. Met veel passie en strijd gaan de 2 clubs elkaar te lijf om zo tot een mooi spektakel te komen. ‘Ons’ 3e elftal heeft de opwaartse spiraal gevonden et 4 punten uit de laatste 2 wedstrijden. En nu die lijn doortrekken zodat ze kunnen aansluiten in de middenmoot. Elim, wat ook nog geen geweldig begin kent, heeft al wel 2 punten meer dan het 3e maar na dit weekend hopen we op 1 punt minder dan het 3e. Komt allen kijken naar dit vuurgevecht.

SVV’04 5 (za) - Hollandscheveld 4

Het 4e elftal van Hollandscheveld staat glansrijk bovenaan en dat is een zeer knappe maar ook zeer goede prestatie. Met 11 punten uit 6 wedstrijden mag het zich op dit moment de beste noemen. De tegenstander van dit weekend doet het ook zeker niet slecht. Met 9 punten uit 3 wedstrijden zijn ze nog ongeslagen dus dat wordt een mooie strijd om de bovenste plekken. Het 4e kan een mooie afstand nemen bij winst van een concurrent.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Kampen’ te Schoonebeek

Hollandscheveld 5 – BSVV 4

Het 5e kent momenteel een wereldstart. 5 gespeeld en 15 punten behaald. Aanstaande zaterdag komt de nummer 3 op bezoek, dus een heerlijke kraker op het programma staat er voorgeschoteld. De tegenstander weet in ieder geval wel wat scoren is want uit de laatste 2 duels wisten ze maar liefst 16x het net te vinden. De oranjehemden zitten lekker in hun vel en willen het liefst ongeslagen kampioen worden en als ze de trend voortzetten is dat goed mogelijk. Een mooie affiche op voorhand.