Voorbeschouwing zaterdag 08-02-2020

Voorbeschouwing Zaterdag 08-02-2020

Hieronder de volgende wedstrijden:

SVN ’69 - Hollandscheveld 1

Dit weekend staat er een belangrijk onderonsje in de 3e klasse noord. De nummers 12 en 13 van de competitie nemen het tegen elkaar op. En hoewel Hollandscheveld goed partij kan bieden tegen de grootmachten in deze competitie blijven de punten in de ‘gemakkelijke’ wedstrijden achter. De oranjehemden staan 1 punt boven de rood-witten dus het kan een zeer mooie maar ook spannende wedstrijd worden. SVN kent daarentegen goede wedstrijden tegen Hollandscheveld in het verleden. Zal Hollandscheveld de weg omhoog kunnen vinden. Steun het elftal en moedig ze aan naar een mooie overwinning wat hard nodig is.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Tussenboerslanden’ te Nijeveen

Hollandscheveld Vr. 1 – SC Genemuiden Vr. 1

AFGELAST

LTC 2 - Hollandscheveld 2

Ook voor ons 2e elftal bij de heren hebben het lastig. Ze eindigden netjes met 4 punten uit de laatste 2 wedstrijden voor de winterstop maar het lek is nog lang niet gedicht. Met 2 punten achter op de nummer een na laatst is punten pakken heel belangrijk. Dit weekend mag het dan ook flink aan de bak om uit in Assen de koploper het lastig te gaan maken. Trainer Prins is flink aan de bak gegaan om het elftal klaar te stomen voor de 2e helft van de competitie en de spelers mogen het gaan laten zien.

Aanvang 12:00, Sportpark ‘de Hoogte Assen’ te Assen.

Hollandscheveld Vr. 2 – Hoogeveen Vr. 1

Het 2e elftal bij de vrouwen is lekker op dreef en hebben zich goed genesteld in de middenmoot. Dit weekend komen de dames uit Hoogeveen op bezoek en die hebben maar 1 punt minder dan onze vrouwen. Kan dus een interessant potje worden. De 1e wedstrijd in Hoogeveen is geëindigd in een verlies voor de oranjehemden. Nu ze goed op dreef zijn mogen ze laten zien dat ze nog wat tegoed hebben en dat de punten op de oosthoek moeten blijven.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Hollandscheveld 3 – FC Klazienaveen 3

Afgelopen weekend heeft het 3e elftal een knappe zege geboekt tegen goed spelend HZVV. Hoewel Hollandscheveld nog ietwat beter speelde konden ze met 0-1 richting ‘toekie’ gaan. Dit weekend staat er een ander team tegenover ze. De nummer 10 van de competitie komt op bezoek en dan mogen ze ook laten zien dat ze van goede huizen kunnen komen. Met 14 punten uit 11 wedstrijden zijn ze op de goede weg om een stabiele middenmoter te zijn dit jaar. Komt het zien!

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

HZVV 6 - Hollandscheveld 4

Het 4e elftal is bezig met een negatieve spiraal. De weekend mag het op bezoek gaan bij de nummer 10 van de competitie en in de 1e wedstrijd konden ze het heft rigoureus in handen nemen. Met een 4-2 overwinning kon het niet meer stuk bij ‘onze’ mannen. Helaas na die wedstrijd wist het niet meer te winnen en raakte het de 1e plek kwijt. Kunnen ze dit weekend het tij weer keren en de opwaartse spiraal weten te vinden.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘Bentinckdijk’ te Hoogeveen

Hollandscheveld 5 – SCN 3

De heenwedstrijd vond geen goede uitslag voor het 5e elftal van Hollandscheveld. Ze waren tot dan toe op de goede weg maar na die wedstrijd werd het voor hun ook lastig. De laatste wedstrijd werd flink gewonnen en hiermee kwam er weer schwung in het elftal waar ze verder op kunnen borduren. Zal het genoeg zijn om dit weekend de 3 punten op de oosthoek te laten. Komt het zien.

Aanvang 12:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld