Voorbeschouwing Zaterdag 07-03-2020

Hieronder de volgende wedstrijden:

SC Lutten 1 - Hollandscheveld 1

Dit weekend staat er weer een interessante pot op het programma. De beide ploegen weten we vanuit het verleden kunnen er altijd een mooie wedstrijd van maken. De thuiswedstrijd waren de heren in het oranje net niet in staat om de wedstrijd in winst om te zetten. Zaterdag mag het laten zien dat het zich kan meten met de middenmoot. Na een mooie zege op Fit Boys, 2 weken geleden, worden de heren van trainer Kikkert weer klaar gestoomd om te mogen schitteren. Komt het zien, maar let wel op! Er zijn werkzaamheden op de parkeerplaats van SC Lutten.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Kei’ te Slagharen

Hollandscheveld Vr. 1 – Be Quick ’28 Vr. 3

Aan de 1e ontmoeting te zien van dit jaar dus beide teams zul je denken dat het een redelijk makkelijke wedstrijd moet gaan worden voor Vrouwen 1. De tegenstander van dit weekend bezetten de laatste plek maar staan niet ver achter onze vrouwen, welteverstaan staan ze op 1 punt achterstand. Het kan nog een zeer belangrijke ontmoeting worden op de oosthoek! Weten de vrouwen van trainer Strijker te winnen doet het goede zaken om voorzichtig aan te haken bij de middenmoot. Weten ze niet te winnen of nog erger als de dames verliezen dan wordt het nog een lastig seizoen. Hoe worden de knikkers verdeeld dit weekend.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Olympia ’28 2 - Hollandscheveld 2

Het lijkt erop of eronder dit weekend. Het 2e elftal draagt nog altijd de rode lantaarn met 8 punten uit 13 wedstrijden. Vorige week boekten ze een zeer knappe 1-0 overwinning thuis tegen The Knickerbockers. Dit weekend zal er wederom gewonnen moeten worden. Mochten ze weten te winnen dan komt het op 2 punten van de nummer 9 die tevens ook de tegenstander is dit weekend. Zo niet, dan is het leed niet te overzien en wordt het nog heel lastig om uit het dal te klimmen. De mannen van trainer Prins zal flink klaar gestoomd moeten gaan worden om de 3 punten mee terug te nemen in de tas. Moedig de heren aan in de deze lastige tijd.

Aanvang 13:00, Sportpark ‘het Hoenbroeck’ te Hasselt

Hollandscheveld Vr. 2 – ST FC Meppel/Alcides Vr. 2

De vrouwen van ons 2e elftal zijn zich goed aan het nestelen in de middenmoot. Aanstaande zaterdag komt er op papier een makkelijke tegenstander langs. De vrouwen weten dat het niet makkelijk gaat worden. De heenwedstrijd kwamen ze nog goed weg met een 1-1 gelijkspel. Nu ze goed op weg zijn wordt er wel wat verwacht uiteraard. Het kan een mooie en aantrekkelijke wedstrijd worden. Komt u het ook zien.

Aanvang 12:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Hollandscheveld 3 – Hoogeveen 2

Afgelopen weekend liepen de heren in het oranje tegen een flinke zeperd aan. Er werd verloren in en tegen Elim die op dat moment de laatste plek bezette. Aankomend weekend staat er weer een mooie derby op het programma. De heenwedstrijd werd helaas verloren maar dat was in het begin van de competitie. Nu er een aantal wedstrijden voorbij zijn, zijn de heren van het 3e elftal beter op elkaar ingespeeld en loopt het weer een stuk beter. We gaan een mooie strijd zien en hopelijk met 3 punten.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Sweel 2 - Hollandscheveld 4

Het 4e elftal die de laatste 7 wedstrijden niet wist te winnen zitten nogal in zwaar weer. Dit weekend komt stuitten ze op een lastige opponent. De nummer 2 van de competitie is nog steeds in de race voor het kampioenschap dus zullen de heren van ons 4e elftal alles op alles moeten zetten om de 3 punten mee terug te nemen. Na 13 wedstrijden is de teller blijven steken op 11 punten en daar mogen zeker nog wel wat punten bij komen. Moedig ze aan.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘het Altenbarg’ te Zweeloo

Hollandscheveld 5 – Rolder Boys 2 (zat)

Het lijkt erop dat ons 5e elftal is afgehaakt om de titelstrijd. De laatste 2 wedstrijden werden helaas verloren en aankomend weekend mag het aantreden tegen de nummer laatst van de competitie. Van onderschatting mag geen sprake zijn, ze zijn nogal wisselvallig. Mochten ze weten te winnen doet het goede zaken om een fijne positie te creëren in de middenmoot.

Aanvang 12:00, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld