Voorbeschouwing Zaterdag 06 April

SC Lutten 1 - VV Hollandscheveld 1

Wederom een uitwedstrijd voor het 1e, de 3e op rij. Gezien de uitslagen van de vorige wedstrijden zou je denken dat het weer een moeilijke middag wordt voor het 1e. Maar gezien de 1-1 stand in de thuiswedstrijd geeft dit de burger moed. Aangezien de afgelopen 2 wedstrijden genoeg kansen gecreeerd werden door het 1e is er zeker kans op meer zaterdagmiddag.

Aanvang 14:30, Sportpark 'de Kei' te Lutten.

VV Hollandscheveld vrouwen 1 - OZC vrouwen 1

De 2e thuiswedstrijd op rij voor dames 1. De vorige ontmoeting hebben ze gewonnen met 2-3 en werd gespeeld onder winterse omstandigheden. Als ze dezelfde strijdlust kunnen geven als tegen HHC vr. 1 kan dit wederom een 3 punter worden. Daarmee kan dames 1 verder afstand nemen van de degradatiezone.

Aanvang 14:30, Sportpark 'de Oosthoek' te Hollandscheveld

ACV 3 - VV Hollandscheveld 2

De lastige uitwedstrijd in Assen staat op het programma. De heen wedstrijd werd het 0-4 voor ACV. De laatste weken draait het echter prima bij het 2e elftal en dus zijn ze niet bij voorbaat kansloos. Zeker gezien de wedstrijd uit bij ZZVV en thuis tegen de Knickerbockers.

Aanvang 14:30, Sportpark 'Catawiki' te Assen

VV Hollandscheveld 3 - DZOH 3

Het 3e draait momenteel heel goed en klimt naar de top. DZOH komt op bezoek en het kan een mooie middag worden. De vorige wedstrijd werd met 1-5 glansrijk gewonnen en dus kunnen de mannen van Jeroen Okken goede zaken doen op de ranglijst bij winst.

Aangvang 14:30, Sportpark 'de Oosthoek' te Hollandscheveld

VV Hollandscheveld 4 - HZVV 6

De nummer 4 van de ranglijst komt op bezoek en hiermee mogen de mannen van Danny Bouwmeester en Stefan Zomer hun mouwen opstropen. De heenwedstrijd werd helaas verloren met 4-2 maar dit was een geflateerde uitslag. Met de winst van vorige week gaan ze vol goede moed de wedstrijd tegemoet.

Aanvang 14:30, Sportpark 'de Oosthoek' te Hollandscheveld

VV Hollandscheveld 5 - VEV 2

Wederom mag het 5e de degens kruisen met VEV 2. Vorige week werd er met 1-2 gewonnen in Klazienaveen-Noord. Bij wederom winst en verlies van de concurrenten kan men naar de 4e plaats stijgen. De gasten zullen voor revanche gaan. Een mooi affiche op 'de Oosthoek'.

Aanvang 12:30,Sportpark 'de Oosthoek' te Hollandscheveld

VV Hollandscheveld Vrouwen 2