Voorbeschouwing Zaterdag 04 Oktober 2019

Voorbeschouwing Zaterdag 04-10-2019

SCD '83 1 - Hollandscheveld 1

Met het betere weer in aantocht is deze wedstrijd toch van zeer groot belang zo vroeg in het seizoen. Het elftal van trainer Kikkert kende een goede voorbereiding met als klapper een ronde verder in de beker. In de competitie mocht de goede lijn nog niet voortgezet worden. SCD wist haar 1e 2 wedstrijden ook niet te winnen. Dus willen ze allebei omhoog kijken dan zal er gewonnen moeten worden. Al met al een op voorhand zeer spannende strijd.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Boekweit’ te Dedemsvaart

Hollandscheveld Vr. 1 – Epe Vr 1

Morgen staat er op voorhand een lastige wedstrijd op het programma voor de dames. De nu nog nummer 1 van de competitie komt op bezoek in deze prille competitie. Met 2 wedstrijden gespeeld te hebben, waar nog geen punt behaald is, mag het morgen de strijd laten los barsten tegen de vrouwen uit Epe. Komt allen het spel aanschouwen en moedig de dames aan naar de overwinning.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Flevo Boys 3 - Hollandscheveld 2

Het bekeravontuur zit er op en de 1e competitiewedstrijd zit er ook weer op. Dit weekend mag er weer gestreden worden in Flevoland. De vorige wedstrijd werd helaas nipt verloren van Urk. Flevo Boys kent ook niet geen goede start van de competitie, 2 gespeeld en 2 verloren. Het 2e elftal heeft vele mogelijkheden om de 3 punten weer mee terug te nemen in de bus richting 'toekie'. Het voetbal zit wel snor, nu alleen de doelpunten nog.

Aanvang 14:45, Sportpark 'Ervenbos' te Emmeloord

Hollandscheveld Vr. 2 - HODO Vr. 1

Het zit de dames in de competitie nog niet mee. Met het goede spel vanuit de beker wist het de 1e wedstrijd niet te winnen in de competitie. De tegenstanden wist haar 2 wedstrijden gelijk te spelen dus er liggen veel mogelijkheden om het goede spel uit te buiten vanuit de beker richting de 2e wedstrijd van de competitie. Mocht het weten te winnen in de hete strijd tussen de 2 rivalen dan klimt het richting de kop van de competitie.

Aanvang 12:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Hoogeveen 2 – Hollandscheveld 3

Het 3e elftal wist haar 2 wedstrijden niet te winnen. Op voorhand werd anders beoordeeld maar het scorebord doet anders geloven. Met een goede selectie zal het morgen afreizen richting de buren die 1 keer wist te winnen en 1 keer gelijk speelde. Hoogeveen zal rustiger richting de wedstrijd aankijken maar Hollandscheveld zal alles op alles zetten om het tij te keren. Kom allen kijken en moedig de heren aan op de heerlijke vroege ochtend.

Aanvang 10:30, Sportpark ‘Bentinckspark’ te Hoogeveen

Hollandscheveld 4

Vrije dag

Hollandscheveld 5 - Smilde '94 3

het 5e elftal heeft het redelijk gemakkelijk tot nu toe. 2 wedstrijden gespeeld en 6 punte behaald. Vorige week werd er nog moeizaam gewonnen maar dat doen de meeste titelkandidaten. Morgen wacht een goede tegenstander die zelf 3 punten behaald heeft uit 2 wedstrijden en die niet langs komt voor de sier. Het 5e kan goede zaken doen met het goede spel door te zetten en haar 3e wedstrijd op rij te winnen. Een aantrekkelijk potje die vele kanten op kan gaan.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’, te Hollandscheveld