Voorbeschouwing Zaterdag 02 November

Voorbeschouwing Zaterdag 02-11-2019

Hoogeveen 1 - Hollandscheveld 1

Met 8 punten uit 6 wedstrijden draait ons vlaggenschip goed mee in de middenmoot. De volgende wedstrijd is er weer 1 om van te smullen, een derby. Hoogeveen draait mee om de bovenste plekken en dus een goede graadmeter voor de ploeg van trainer Kikkert. Voor sommige spelers is dit een speciale wedstrijd vanwege een verleden bij de tegenstander dus iedereen zal er op gebrand zijn om de 3 punten mee te nemen richting ‘Toekie’. Het zal een lastige wedstrijd worden gezien de vorige 2 ontmoetingen eindigde in een nederlaag, maar daarentegen speelt Hollandscheveld elke week beter en klimt het rustig naar boven. Al met al een mooi affiche met na de wedstrijd een nog een mooi feest in de kantine van Hoogeveen.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘Bentinckspark’ te Hoogeveen

SC Genemuiden Vr. 1 - Hollandscheveld Vr. 1

Aan de stand te zien wordt dit een lastig potje. Vorige week pakten de dames hun 1e punt maar kwamen ze helaas hiermee niet van de laatste plek af. Zaterdag mag het op bezoek gaan bij de nummer 4 en zal het alles op alles moeten zetten om de stijgende lijn voort te zetten. De tegenstander haalde vorige week hard uit tegen SVZW en zet hiermee koers richting de middenmoot. De dames van Hollandscheveld zijn er op gebrand om de 1e overwinning te gaan boeken.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Wetering’ te Genemuiden

Hollandscheveld 2 – LTC 2

Het 2e heeft het lastig dit seizoen. Ondanks dat het steeds beter aan het voetballen komt valt het kwartje steeds net niet goed. Vorig seizoen werd het 5-0, en aanstaande zaterdag zal het niet zo makkelijk gaan als afgelopen seizoen. Het goede voetbal wat ze laten zien de afgelopen weken moet zaterdag tot uiting komen en de nummer 2 van de competitie op dezelfde manier richting huiswaarts laten keren. Komt het zien wat spektakel gaat brengen.

Aanvang 14:30, Sportpark 'de Oosthoek' te Hollandscheveld

Hoogeveen Vr. 1 - Hollandscheveld Vr. 2

Naast het veld van Heren 1 speelt onze 2e  elftal van de vrouwen die eveneens een mooie derby hebben. Afgelopen weekend hebben de dames hun eerst overwinning te pakeken en hebben hiermee een gaatje geslagen met de onderste ploegen, waaronder Hoogeveen. Laten de dames aanstaande zaterdag weer hun goede voetbal zien mogen ze verder omhoog kijken richting de middenmooi en wie weet wel aanhaken bij de bovenste ploegen. Hoogeveen heeft nog maar 1 punt uit 2 wedstrijden en zegt dus nog niks over de kwaliteit uit die ploeg. Dus van onderschatting kan niet gesproken worden. Ze gaan er weer alles aan doen om de 3 punten richting Hollandscheveld mee te nemen en zouden dan ook kunnen aanhaken op het feest wat na de wedstrijd georganiseerd is bij Hoogeveen.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘Bentinckspark’ te Hoogeveen

FC Klazienaveen 3 – Hollandscheveld 3

Afgelopen zaterdag heeft ons 3e afscheid genomen van de laatste plaats. Waar ze de 3 punten vorige week al in de tas hadden mocht het kwartje weer niet de goede kant opvallen en bleef het steken op 2-2. Aankomend weekend mag het opgenomen worden tegen de huidige hekkensluiter en dus wordt dit een zeer spannend duel. Wie gaat aanhaken of wie blijft er tot nog toe steken in de onderste regionen. Klazienaveen heeft 2 wedstrijden minder gespeeld en dus een belangrijke taak bij de spelers van de oranjehemden om de 3 punten in de tas weer mee terug te nemen om even de druk van de ketel af te halen.

Aanvang 13:45, sportpark ‘de Planeet’ te Klazienaveen

Hollandscheveld 4 – HZVV 6

De mannen van ons 4e doen het uitstekend. Ze bezetten een 4 plek van maar 2 punten achter de koploper. Ze zijn momenteel 4 wedstrijden ongeslagen en willen die reeks graag vast houden. De tegenstander bezet momenteel de 9e plek en daarmee veel kansen voor de Hollandschevelders om hun positie te verstevigen. Afgelopen weekend werd er nog een flinke uitslag neer gezet en daarmee is de sfeer binnen de ploeg op en top en gaat het met flink veel zelfvertrouwen richting het burenduel.

Aanvang 14:30, sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

SCN 3 – Hollandscheveld 5 (AFGELAST)

Afgelopen zaterdag was het 5e vrij en in plaats daarvan speelt het vanavond (Woensdag) een inhaalduel. Mochten ze weten te winnen dan loopt het uit op de rest van de tegenstanders en gaat het met veel zelfvertrouwen richting zaterdag waar de nummer 11 van de competitie wacht. Het 5e staat momenteel 1e en hiermee presteert het uitermate goed. Met een kleine selectie en dit nu al kunnen bewerkstelligen straalt veel positiviteit uit. Dit vasthouden en veel plezier erin behouden is het motto. Op het veld speelt het al goed en kan alleen maar beter worden. SCN moet de volgende tegenstander worden die op hun plek gezet gaat worden.

Aanvang 14:30, sportpark ‘Nieuwlande’ te Nieuwlande