Voorbeschouwing Zaterdag 01-02-2020

De winterstop is voorbij en dan mogen we allemaal weer heerlijk de wei in. Hieronder de teams die dit weekend in actie komen.

Hollandscheveld 1 - Nieuwleusen SV 1

Vorige week hebben de heren van Kikkert en Mol een punt meegenomen uit Klazienaveen. Dit weekend komt de nummer 2 op bezoek en dat is op papier weer een flinke uitdaging. Hollandscheveld kent veel goede wedstrijden tegen de hoogvliegers. Deze week is het weer zaak om de puntjes op de i te zetten en dan mogen de heren het zaterdag weer laten zien. De heenwedstrijd was de allereerste wedstrijd van het seizoen en werd helaas verloren. Zal komend weekend dezelfde stand op het bord verschijnen? Komt het zien en moedig de heren aan om aansluiting te vinden bij de middenmoot.

Aanvang 14:30u, Sportpark 'de Oosthoek' te Hollandscheveld

DVS'33 Vr. 1 - Hollandscheveld Vr. 1

Onze vrouwen kende een moeilijk begin van de competitie maar richting de winterstop wisten de dames toch punten te halen waardoor ze zich voorzichtig uit de zorgen hebben gehaald. Aankomend weekend staat er een heuse kraker op het programma voor de dames. Een directe concurrent is de te kloppen ploeg in Ermelo. Met 5 punten meer dan de oranje leeuwinnen is er geen reden om te vrezen. Hoewel de 1e wedstrijd eindigde in verliespunten voor Hollandscheveld gaan ze zaterdag hopelijk laten zien dat ze nog niet uitgestreden zijn.

Aanvang 14:30u, Sportpark 'DVS'33' te Ermelo

Hollandscheveld 2 - Urk 4

HZVV Vr. 2 - Hollandscheveld Vr. 2

HZVV 3 - Hollandscheveld 3

Nadat het 2e van de vrouwen hebben gespeeld mogen de mannen het proberen tegen de nummer 5 van de competitie. Hollandscheveld staat zelf 7e met 11 punten en met winst kunnen ze zich verstevigen in de middenmoot. De 1e wedstrijd ging helaas met 0-2 verloren dus kunnen zich dit weekend revancheren. Een mooie pot in een mooie derby.

Aanvang 15:00u, Sportpark 'Bentinckdijk' te Hoogeveen

Hollandscheveld 4 - Noordscheschut 6

Het 4e elftal van Hollandscheveld is flink afgezakt ten op zichte van het begin van de competitie. Ze stonden zelfs 1e. Maar geen man over boord, elke week gaan ze er weer flink tegenaan. Deze week staat er een burengevecht op het programma. In de 1e wedstrijd gingen ze flink onderuit maar nu de winter weer voorbij is gaan ze he tij weer proberen te keren. Schut staat 1 plek boven de thuisploeg maar hebben hetzelfde aantal punten. Er liggen genoeg kansen voor het 4e elftal.

Aanvang 14:30u, Sportpark 'de Oosthoek' te Hollandscheveld

Tiendeveen 2 - Hollandscheveld 5