Voorbeschouwing Zaalvoetbal

Voorbeschouwing Zaalvoetbal Hollandscheveld week 45

Hollandscheveld 1 – ZVV Ganadores 1

Na 3 wedstrijden staat zaal 1 nog op 0 punten. De tegenstander deze week staat op de laatste plek met ook nu nog 0 punten. Kan een leuke wedstrijd worden want ze willen beide de weg omhoog bewandelen. De laatste wedstrijd werd door de oranjehemden nipt verloren maar er werd wel 5x gescoord. Hopelijk dat dit ook gebeurd in deze wedstrijd met minder tegen doelpunten.

Maandag 4 november, Aanvang 21:00u, Sporthal ‘de Marke’ te Hollandscheveld

Hollandscheveld 2 – Noordscheschut 1

De heren van zaalteam 2 heeft het ook nog niet gemakkelijk in de 3e klasse. Deze week staat een lastige wedstrijd op het programma met als tegenstander de nummer 1. er wordt genoeg gescoord door de oranjehemden maar helaas krijgt het nog meer doelpunten tegen. Het mag deze helemaal los gaan tegen de koploper en daarna de 2e overwinning mogelijk boeken.

Woensdag 6 november, Aanvang 21:00u, Sporthal ‘de Marke’ te Hollandscheveld

HHCombi 1 – Hollandscheveld 3

Het 3e zaalteam heeft nog maar 2 wedstrijden gespeeld maar staat helaas nog onderaan. Vorig seizoen draaide het goed mee bovenin en dat willen de heren weer nastreven. Deze week speelt het tegen de nummer 9 en dat biedt mogelijkheden. De tegenstander heeft al wel 2 punten gehaald in 6 wedstrijden dus die zullen er ook op gebrand zijn om de overwinning naar zich toe te trekken. Al met al een interessant potje.

Woensdag 6 november, Aanvang 21:00u, Sporthal ‘de Meer’ te Wijster