Voorbeschouwing Zaalteams vv Hollandscheveld

Ook deze week komen de zaalteams weer in actie en wel voor de competitie.

vv Noordscheschut Zaal 1 - vv Hollandscheveld Zaal 1

Vanavond vindt een derby in de zaal plaats. In het Activium te Hoogeveen treffen vv Noordscheschut Zaal 1 en Zaal 1 elkaar.

De Schutters wisten hun 1e wedstrijd van het seizoen in Emmen met 5-6 te winnen van Be Fit Zaal 1 te winnen.

Ze beschikken dus uit scorend vermogen en dus zal Zaal 1 met name de verdediging goed op orde moeten hebben vanavond.

Aanvang: 21.00 uur, het Activium te Hoogeveen

vv Hollandscheveld Zaal 2 - sv Pesse Zaal 1

Zaal 2 en Zaal 1 komen dit seizoen uit in dezelfde klasse en voor Zaal 2 staat a.s. woensdagavond de eerste wedstrijd van het seizoen op het programma. Zij ontvangen sv Pesse Zaal 1 die ook hun seizoensopener kennen.

Het compleet nieuwe team in de zaal van vv Hollandscheveld kan dus laten zien wat ze waard zijn a.s. woensdag.

Aanvang: 21.00 uur, sporthal de Marke te Hollandscheveld

ZZVV Zaal 1 - vv Hollandscheveld Zaal 3

Zaal 3 zal maar wat graag hun prestatie van het afgelopen seizoen willen evenaren of als het kan verbeteren.

Vrijdagavond mogen ze hun kunsten in Hoogeveen vertonen tegen ZZVV Zaal 1. Vorig seizoen waren beide teams aan elkaar gewaagd en dus zijn er mogelijkheden voor een goed resultaat. Echter zaalvoetbal is grillig en het zal echt afhangen van de vorm van de dag.

Aanvang: 21.00 uur, sporthal Trasselt te Hoogeveen