Voorbeschouwing Zaterdag 07 December 2019

Wedstrijden deze week.

Hollandscheveld 1 (Zaal) - Elim 1 (Zaal)

Maandagavond 9 december speelt het 1e elftal van onze zaalteams tegen de nummer 3 van de competitie die maar 3 punten achter de koploper staat. Dus ze hebben een geduchte tegenstander tegenover hun staan. Het wil de mannen in het oranje nog niet echt lukken om hun draai te vinden. Hopelijk kunnen ze de tegenstander een halt toe roepen en zichzelf belonen om richting de middenmoot te komen.

Aanvang 21:00, Sporthal 'de Marke' te Hollandscheveld

Noordscheschut 1 - Hollandscheveld 1 (BEKER)

Woensdagavond 11 december bekert vv Hollandscheveld in de 2e knockout ronde in en tegen Noordscheschut. De buren van onze tegenstander acteren in de 1e klasse dus een zeer mooie uitdaging voor de ploeg van Kikkert die afgelopen zaterdag veel zelfvertrouwen heeft getankt door de wedstrijd tegen de aanvankelijke aanstaande kampioen op een gelijkspel te houden. Komt allen kijken naar die mooie spektakel.

Aanvang 19:30, Sportpark ‘de Meulewieke’ te Noordscheschut

HZVV 3 (Zaal) - Hollandscheveld 3 (Zaal)

Vrijdagavond 13 december mag het 3e zaalteam van onze vereniging aantreden in Hoogeveen tegen de nummer 3 van de ranglijst. Het 3e elfal kan eveneens als zaal 1 en 2 hun draai nog niet echt goed vinden maar heeft ook nog maar 4 wedstrijden gespeeld. Weten ze deze week een goed resultaat te behalen dan mogen ze aansluiten en kijken richting de middenmoot. Wees erbij en steun de ploeg.

Aanvang 20:00, Sporthal 'het Activum' te Hoogeveen