Voorbeschouwing week 07

MAANDAG 03-02-2020

Be Fit 1 (zaal) - Hollandscheveld 1 (zaal)

Zaal 1 gaat vanavond flink aan de bak in Emmen tegen de nummer 4 van de competitie die 3 wedstrijden minder gespeeld heeft. Het punten verschil is al 11 punten en vanavond mag de stijgende lijn hervan worden. Hoewel de laatste wedstrijd werd verloren van de koploper werd er uit de laatste 4 wedstrijden 7 punten behaald. De lijn omhoog was ingezet. Kom langs in Emmen en geniet van een avondwedstrijd.

Aanvang 20:30u, Sporthal 'Meerdijk' te Emmen

Noordscheschut 2 (zaal) - Hollandscheveld 3 (zaal)

De weg omhoog wordt nog maar lastig gevonden door het 3e zaalteam. Vanavond mag het zich klaar maken voor de nummer 5 van de competitie en zal het wederom een lastig potje voor de kiezen krijgen. In de zaal weet je het nooit en het zijn ook nog eens de buren in het blauw en daar komen altijd extra krachten met zich mee. Laten we hopen dat deze gegunt zijn voor de oranjehemden en dat ze iets uit het dal kunnen klimmen.

Aanvang 20:55, Sporthal 'de Marke' te Hollandscheveld

WOENSDAG 05-02-2020

HZVV 2 (zaal) - Hollandscheveld 2 (zaal)

De laatste wedstrijd voor de oranjehemden was ook al tegen de rood-witten. Toen was het een thuiswedstrijd en deze avond mag het zich opmaken in Hoogeveen. vorige week werd hielden ze elkaar mooi in evenwicht en laten we hopen dat er deze week weer zo'n spectaculaire wedstrijd op het programma staat maar dan een doelpuntje meer voor onze mannen.

Aanvang 20:00u, Sporthal 'het Activum' te Hoogeveen