Voorbeschouwing week 06

MAANDAG 03-02-2020

Hollandscheveld 1 (zaal) - Noordscheschut 1 (zaal)

Vanavond spelen we om 21:00 thuis tegen koploper VV Noordscheschut zaal 1! We zullen er alles aan moeten doen om voor een stunt te zorgen. De volgende jongens zullen proberen te gaan stunten:

Emiel Koster
Sander Bijl
Jurgen Vos
Patrick Dekker
Rob van Eck
Hans Zomer
Maykel Mol

Aanvang 21:00u, Sporthal 'de Marke' te Hollandscheveld

WOENSDAG 05-02-2020

Hollandscheveld Vr. 2 - St Beilen/Fit Boys Vr. 1

De competitie voor het 2e team van de vrouwen gaat aankomende woensdag van start. In de thuiswedstrijd wacht de nummer 4 van de competitie. Zij hebben 1 wedstrijd minder gespeeld maar al wel 6 punten meer dan onze vrouwen. Woensdag gaan de oranje strijders proberen om het gat te verkleinen en hopelijk laten de weergoden het ook toe om te kunnen spelen.

Aanvang 19:30u, Sportpark 'de Oosthoek' te Hollandscheveld

Hollandscheveld 2 (zaal) - HZVV 2 (zaal)

Hoewel de stand niet veel goeds voorspelt voor de oranjehemden kan het in de zaal alle kanten op gaan. De huidige nummer 2 van de competitie is nog steeds in de race voor het kampioenschap maar hier gaat Hollandscheveld proberen om daar een stokje voor te steken. Met 6 wedstrijden minder gespeeld dan de tegenstander kan het nog flink klimmen met een mooie overwinning tegen onze buren.

Aanvang 21:00u, Sporthal 'de Marke' te Hollandscheveld