Voorbeschouwing week 04

MAANDAG 20 JANUARI

Zandpol 1 (zaal) - Hollandscheveld 1 (zaal)

Het 1e team van de zaal komt deze avond in actie tegen de nummer laatst. De thuiswedstrijd tegen de deze tegenstander is geeindigd in een nipte overwinning van de oranjehemden. Zullen ze hetzelfde kunstje ook in de uitwedstrijd kunnen flikken. Dan mogen ze zich nestelen vlak onder de middenmoot.

Aanvang 21:15, Sporthal 'Emmerhout' te Emmen

Hollandscheveld 3 (zaal) - HHCombi 1 (zaal)

De heenwedstrijd leek een makkelijke prooi te gaan worden voor het 3e zaalteam van hollandscheveld maar niks was minder waar. De tegenstander kan raar uit de hoek komen. Uiteindelijk werd het dan toch een overwinning voor de oranjehemden. Vanavond mag het zich weer gereed maken voor de nummer laatst. Zullen de mannen er vandaag weer een feest van maken. Komt het zien.

Aanvang 21:00, Sporthal 'de Marke' te Hollandscheveld

WOENSDAG 22 JANUARI

Hollandscheveld 2 (zaal) - zvv Granadores 1 (zaal)

Met nog maar 6 wedstrijden gespeeld staat het nog niet op een mooie positie op de ranglijst. Met nog vele wedstrijden te spelen kan er nog van alles gebeuren. Vanavond tegen een tegenstander die al 8 wedstrijden meer in de benen heeft en maar 1 plekje boven de oranjehemden staan. Vanavond alles op alles zetten om de overwinning in de wacht te slepen en hopelijk een paar plekken te stijgen.

Aanvang 21:00, Sporthal 'de Marke' te Hollandscheveld

Hollandscheveld Vr. 1 (Oefenwedstrijd)

Deze week oefent vrouwen 1 2 maal.

Woensdag 22 januari uit bij Vitesse '63 om19:45 uur (AFGELAST)

Zaterdag 25 januari bij de Weide om 15:00 uur

Zaterdag 22 februari ligt nog in het verre verschiet maar dan spelen de vrouwen uit in en tegen Bergentheim om 14:30 uur

VRIJDAG 24 JANUARI

Tunas 4 (zaal) - Hollandscheveld 3 (zaal)

De 2e wedstrijd voor het 3e zaalteam deze week is een uitwedstrijd tegen de nummer 8. Ze staan 1 plekje boven ons maar hebben al wel 1 keer van ons kunnen winnen. Het was in de 2e helft een gelijkopgaande strijd maar Tunas trok aan het langste eind. Wat zal deze week de verhoudingen gaan worden?

Aanvang 22:00, Sporthal 'Activum' te Hoogeveen