Voorbeschouwing week 03

Het jaar 2020 is nog maar net begonnen en er wordt weer volop gevoetbald.

Hieronder de wedstrijden die komende week gespeeld gaan worden.

Woensdag 15-01-2020

Hollandscheveld 1 - Fit Boys 1

Het resant van 14 december wordt deze avond gespeeld. Doordat de scheidsrechter een blessure op liep zal er nog een volle helft gespeeld worden. Met een stand van 1-1 liep het gelijk op toendertijd. Het nieuwe jaar is begonnen en het 1e elftal wil het nieuwe jaar direct goed beginnen. De 1e 3 punten liggen binnen handbereik en daarmee zal het omhoog kijken beginnen.

Aanvang 19:30, Sportpark 'de Oosthoek' te Hollandscheveld

Hollandscheveld 2 (zaal) - Hoogeveen 3 (zaal)

AFGELAST

Vrijdag 17-01-2020

Protos 1 (zaal) - Hollandscheveld 1 (zaal)

Het 1e zaalteam is het jaar goed begonnen door gelijk te winnen. Er komt een middenmoter op bezoek en na 10 wedstrijden te hebben gespeeld met 7 punten zou het nog veel beter kunnen. Vrijdag mogen ze het laten zien of ze bij de tegenstander in de buurt kunnen komen. Er is een gat van 5 punten en die zou gedicht moeten worden. Gaan ze goed het weekend in of blijven ze steken in de onderste regionen.

Aanvang 19:00, Sporthal 'Drostenhal' te Coevorden

Tunas 5 (zaal) - Hollandscheveld 3 (zaal)

Het 3e zaalteam kon niet profiteren van dat het nieuwe jaar is begonnen. Dat was tegen het 4e elftal van Tunas en deze week is het 5e team aan de beurt van dezelfde club. De tegenstander staat er niet goed voor en dus liggen er veel kansen om de 3 punten weg te kapen om zodoende toch aansluiting te vinden richting de middenmoot.