Voorbeschouwing week 02

Het zaalvoetbal begint weer voor de 3 zaalteams.

Hieronder het schema voor deze week:

MAANDAG

Hollandscheveld 1 - Zandpol 1

Het 1e seizoenshelft heeft de mannen niet veel goeds gedaan. De tegenstander die op bezoek komt deed het iets beter maar staat 1 plek boven Hollandscheveld. Aan de mannen om dit recht te zetten. Zal een mooie strijd worden aangezien ze beide uit de onderste regionen willen komen.

Aanvang 21:00u, Sporthal 'de Marke' te Hollandscheveld

Hollandscheveld 3 - Tunas 4

Het 3e van onze club heeft na 5 wedstrijden nog niet het gewenste resultaat gehaald. 3 punten behaald maar er staan we 2 onder hun. Vanavond komt de nummer 8 op bezoek en dat belooft een mooie strijd te worden. Bij winst kan 1 van beide omhoog klimmen en zijn ze voor nu uit het dal. Komt het zien.

Aanvang 20:00u, Sporthal 'de Marke' te Hollandscheveld

WOENSDAG

Pesse 1 - Hollandscheveld 2

De nummer 4 van de competitie is deze prooi voor het 2e team. Met een kloof van 13 punten wordt het een lastig potje. Maar het kan raar lopen in de zaal. Dus alle credits voor het 2e team en hopelijk komen ze van de laatste plek af.

Aanvang 21:00u, Sporthal 'het Activum' te Hoogeveen