Voorbeschouwing: Competitiewedstrijden 2-2-2019

Bijna alle teams in actie a.s zaterdag voor de 2e helft van de competitie.

vv Hollandscheveld 1 - sc Elim 1

Zaterdag vindt, ijs en weder diende, de tweede klassieker van het seizoen plaats op 'de Oosthoek. De trotse koploper van de 3e klasse komt het opnemen tegen ons 1e elftal. De spelers en staf kunnen zich de loodzware wedstrijd tegen de koploper vast nog goed herinneren, net als de aanwezige supporters trouwens, en kunnen daar moed uit putten. De gekozen tactiek bleek de juiste te zijn, al was het soms met kunst en vliegwerk. Maar ook het 1e had zo maar met drie punten naar huis kunnen gaan, maybe tegen de verhouding in, als de allerlaatste kans vlak voor tijd doel had getroffen.

Echter een ieder weet dat deze wedstrijd een wedstrijd op zich is en spelers boven zichzelf uit kunnen stijgen tegen sc Elim.

WIj als Oranje Zwarte supporters hopen natuurlijk ook dat dit a.s. zaterdag zal gaan gebeuren. Sowieso een prachtig affiche op 'de Oosthoek'.

Aanvang: 14.30 uur. Na afloop is er DJ Daan die de kantine zal betoveren met zijn muzikale keuzes.

Schaduwwedstrijd bij afgelasting:

vv Hollandscheveld 1 - fc Klazienaveen 1

Indien de wedstrijd tegen sc Elim 1 wordt afgelast dan speelt het 1e om 14.30 uur een oefenwedstrijd tegen fc Klazienaveen 1 op sportpark 'Bentinckspark' bij vv Hoogeveen.

Heino Vr.1 - vv Hollandscheveld Vr.1

De dames starten hun 2e helft van de competitie met een utiwedstrijd in Heino. Vrouwen 1 van de plaatselijke club maakt het onze dames behoorlijk lastig in Hollandscheveld, maar de punten bleven uiteindelijk wel thuis, 5-1.

Wil men ook zaterdag met drie punten huiswaarts keren zal men vanaf minuut 1 geconcentreerd moeten zijn. De thuisploeg heeft namelijk laten zien wel te kunnen voetballen, maar het viel voor hun nog niet de juiste kant op.

Al met al een mooie wedstrijd om te beginnen voor onze dames.

Aanvang: 13.00 uur, sportpark 'de Kampen' te Heino.

De Griffioen 2 - vv Hollandscheveld 2

Wederom staat deze wedstrijd geprogrammeerd na twee eerdere afgelastingen. De rood-witten uit Oosterwolde staan met 2 punten meer drie plaatsen hoger op de ranglijst en dus kunnen de mannen van Geert Prins en Sebastiaan ten Caat zichzelf een goede dienst bewijzen als ze de punten meenemen uit Oosterwolde. Al met al een mooi wedstrijd voor het 2e om na de winterstop mee te beginnen.

Aanvang: 14.30 uur, sportpark 'Oostenburg' te Oosterwolde

vv Hollandscheveld 3 - HZVV 3

Een mini-topper op 'de Oosthoek' aanstaande zaterdag waar het 3e de nr.2 van de ranglijst HZVV 3 ontvangt. Jeroen Okken zal zijn mannen op het hart drukken om deze wedstrijd met een goede dosis strijdlust en passie in te gaan. Immers bij winst kan men enigzins de aansluiting herstellen met de bovenste ploegen. We wensen het 3e veel succes.

Aanvang: 14.3o uur, sportpark 'de Oosthoek'

vv Hollandscheveld 4 - vv de Weide 5

Ook het 4e komt uit de winterstop en speelt een derby bij de start van de 2e seizoenshelft. Qua punten zit er een lichtjaar verschil tussen beide teams, 16 punten, maar daar moeten spelers en staf van het 4e zich niets van aantrekken.

Ook al is men niet de favoriet in deze wedstrijd men is toch zeker in staat om voor een verrassing te zorgen.

Aanvang:14.30 uur, sportpark 'de Oosthoek'.

vv Hollandscheveld 5 - Erica'86 2

Het 5e heeft er al een competitiewedstrijd op zitten na de winterstop en ontvangt Erica'86 2. Het 5e heeft het lastig dit seizoen en zal alle zeilen bij oeten zetten om een goede tweede seizoenshelft te draaien. Een mooie uitdaging voor staf en spelers a.s. zaterdag als de nr. 4 van de ranglijst op bezoek komt. Beide teams stonden nog niet tegenover elkaar dit seizoen.

Aanvang: 12.30 uur, sportpark 'de Oosthoek'.