Voorbeschouwing 8-12-2018

SVM 1 - vv Hollandscheveld 1

Sportpark 'de Punt' te Marknesse, aanvang 14.30 uur.

Het 1e zit in een lastige fase. Er worden nauwelijks punten gepakt. Mede door de vele blessures, afgelopen zaterdag waren er maar liefst 8 spelers door blessures afwezig, zit het de formatie van trainer-coach John Kikkert niet echt mee dit seizoen.

Tegen SVM, Marknesse, zullen ze alles uit de kast moeten halen om een resultaat neer te zetten. Schrijver dezes kan zich voorstellen dat er weer voor dezelfde tacktiek gekozen wordt als in de wedstrijd tegen sc Elim.

Alle supporters hopen en gunnen het vlaggeschip in ieder geval een goed resultaat.

vv Hollandscheveld Vr.1 - sv Epe Vr.1

Sportpark 'de Oosthoek', aanvang 14.30 uur

Na de zege op vv Oene Vr.1 hebben de dames lucht naar onderen als je de ranglijst bekijkt. Zaterdag komt de nummer 2 van de ranglijst op bezoek, sv Epe Vr.1, en dat zal weer een test worden voor de dames. Van alle ploegen die boven Vr.1 staan hebben ze weten te winnen van HHC Vr.1, maar de overige 5 wedstrijden gingen verloren. Een uitdaging dus voor Vr.1 om tegen de nr.2 van de ranglijst te laten zien dat de huidige plek op de ranglijst niet is waar de dames en staf willen bivakeren.

De Griffioen 2 - vv Hollandscheveld 2

Sportpark 'Oostenburg' te Oosterwolde (Fr.), aanvang 14.30 uur

Het 2e verloor afgelopen week van ACV 3 en zal gebrand zijn op een resultaat in Oosterwolde. Helaas wordt de lijst afwezigen bij het 2e ook langer en dus draaien ze een moeizaam seizoen. Trainer-coach Geert Prins en leider Bas ten Caat mogen hopen dat het na de winterstop beter zal zijn met de personele bezetting. De Griffioen 2 heeft 2 punten meer als ons 2e en dus kan er een spannende pot voetbal verwacht worden als men de stand op de ranglijst bekijkt. Wij wensen het 2e in ieder geval al geluk toe en hopen dat de voetbalgoden hun goed gezind zijn a.s. zaterdag.

ST HOC/Valthermond Vr.1 - vv Hollandscheveld Vr.2

Sportpark Harm Kuiper te Odoorn, aanvang 14.30 uur

Vrouwen 2, de nummer 2 van de ranglijst met een wedstrijd minder dan de koploper en 2 punten minder, gaat op bezoek bij de nummer 4 van de ranglijst welke 3 punten onder Vr.2 staat.

Een heuse topper dus in Odoorn en willen de dames om de titel blijven spelen dan is winst het enige dat telt. Als ze met elkaar de schouders eronder gooien en willen samenwerken dan kan er een mooi resultaat volgen. Makkelijk zal het in ieder geval niet worden in Odoorn.

vv Hollandscheveld 3 - HZVV 3

Sportpark 'de Oosthoek', aanvang 13.00 uur

Het 3e won afgelopen zaterdag relatief makkelijk in Emmen van DZOH 3, maar ook de tegenstander van zaterdag voetbalt makkelijk dit seizoen. De gasten staan 2e met 3 punten minder dan de koploper. Het 3e kan door allerlei oorzaken nog niet aansluiten bij de posities van de laatste twee seizoenen. Ze staan momenteel 7e, maar als we naar het aanwezige spelerspotentieel kijken zullen ze vast nog stijgen op de ranglijst dit seizoen. Wat is mooier dan daar zaterdag mee te beginnen.

vv Hollandscheveld 4 - de Weide 5

sportpark 'de Oosthoek', aanvang 14.30 uur

Ook het 4e staat een zware kluif te wachten, want de koploper komt op bezoek. De laatste seizoenen is gebleken dat het 4e het tegen de topploegen meestal goed doet. Dus laten wij als supporters van vv Hollandscheveld hopen dat het team van Danny Bouwmeester en Stefan Zomer dit zaterdag ook weer waarmaken.

vv Hollandscheveld 5 - Erica'86 2

Sportpark 'de Oosthoek', aanvang 14.45 uur

De nummer 8 van de rabglijst ontvangt de nummer 4 welke 8 punten meer heeft, maar ook twee wedstrijden meer gespeeld heeft. Dus kan het 5e bij winst goede zaken doen. Immers als ook de twee inhaalwedstrijden gewonnen worden dan staan bij winst boven de gasten van zaterdag.

Patrick Bisschop zal zijn mannen dus ook op het hart drukken om alles uit de kast te halen om de winst te pakken.

Al met al weer een boeiend programma deze zaterdag op de velden waar een team van vv Hollandscheveld actief is. Wij nodigen u dan ook van harte uit om uw favoriete team aan te moedigen deze middag.