Voorbeschouwing 30-11-2019 met aansluitend groot feest in de kantine

Voorbeschouwing Zaterdag 30-11-2019

Hieronder de volgende wedstrijden met als klapper een groot feest in de kantine vanaf 16:30u met DJ Daan.

Hollandscheveld 1 – ZZVV 1

Wanneer er een derby plaats vind komen hier ook extra krachten bij kijken. Komend weekend komt er een geduchte tegenstander op bezoek die momenteel 3 punten boven ‘ons’ vlaggenschip staat. Afgelopen weekend werd er kansloos verloren van een medeconcurrent en dus moet er alles op alles gezet worden om weer aan te haken. De tegenstander van de oranjehemden wonnen afgelopen weekend nipt van Avereest en klom hiermee richting de middenmoot. De thuisploeg zal zich ervan bewust moeten worden dat het maar 2 punten van de onderste plaats af staat en met een mooi feest in het verschiet en met deze geweldige derby mogen we hopen op een mooie wedstrijd met een geweldig einde. Komt het allen aanschouwen en sluit aan bij het geweldige feest met DJ Daan.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

ZVV ’56 Vr. 1 - Hollandscheveld Vr. 1

Na een zeer moeizame start van de competitie hebben de dames van Hollandscheveld de weg naar boven gevonden. De laatste 3 wedstrijden werden allemaal gewonnen en hiermee staat het op een mooie 8e plek met 10 punten uit 9 wedstrijden. De dames vinden het uiteraard nog lange niet genoeg en zoekt waar het nog beter kan om zich te kunnen meldden in de middenmoot. Zaterdag gaat het op bezoek in Apeldoorn en die staan maar 3 punten boven de oranjehemden. De thuisploeg staat netjes in de middenmoot en kan het zich de borst nat maken, want er komt een team op bezoek die in de winning mood zit.

Aanvang 15:00, Sportpark ‘Zevenhuizen’ te Apeldoorn

Hollandscheveld 2 – DESZ 2

Met nog 2 wedstrijden voor de boeg komt de winterstop in zicht. De winterstop kan niet snel genoeg komen want het kan wel een break gebruiken. Na een moeizaam seizoen gaan de heren op zoek naar de 1e 3 punten en zaterdag hebben ze hiermee weer volop kansen. De ploeg die op bezoek komt hebben al 12 punten en doen goed mee in de middenmoot. De heren in het oranje werden geen enkele wedstrijd weggespeeld maar afgelopen weekend had het niks in te brengen tegen Rouveen. Als het geloof erin blijft zitten komen de 3 punten heel snel. Kom deze tweestrijd aanschouwen met als klapper een groot feest na de wedstrijd van ons 1e elftal.

Aanvang 12:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld.

Hollandscheveld Vr. 2

Vrije dag

Vitesse ’63 2 - Hollandscheveld 3

Het 3e elftal heeft zich goed gerevancheerd na het slechte begin van de competitie. Helaas staan ze nog steeds in de gevarenzone maar met winst op de koploper kunnen ze klimmen richting plek 6. De thuisploeg wist al 18 punten bij elkaar te sprokkelen en hiermee de 1e plek te bemachtigen. Uiteraard willen ze deze plek niet afstaan maar het treft dit weekend een geduchte tegenstander die zeker geen cadeautjes gaat geven. Hoe zal deze strijd eindigen. Komt het zien.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘Vitesse’ te Koekange

Hollandscheveld 4

Vrije dag

Hollandscheveld 5 – HODO 5(za)

‘Ons’ 5e elftal kent een zeer goede start maar de laatste paar wedstrijden laten ze het een beetje afweten. Met als hoogtepunt stonden ze op de 1e plek maar al snel moesten ze die afstaan. Komende weekend staat er een mooie derby op het programma. Hodo komt op bezoek en die staan momenteel 5e met 13 punten. De beide ploegen hebben een verschil van 2 punten dus kan het een mooie affiche worden. Wie gaat aanhaken richting de top en wie mag zich conformeren met een plek in de middenmoot. Na deze wedstrijd zal er een mooi feest ontpoppen voor iedereen die hier bij aanwezig wil zijn. DJ Daan zal er een mooi eindfeest van deze dag maken.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld