Voorbeschouwing 26-10-2019 + Oktoberfest

Voorbeschouwing Zaterdag 26-10-2019

Hieronder de volgende wedstrijden met als klapper het Oktoberfest in de kantine vanaf 17:00u.

Hollandscheveld 1 – BSVV 1

Thuis staat een mooie wedstrijd op het programma. Beide teams zijn aan elkaar gewaagd. Vorige week werd er nog een goede overwinning geboekt tegen mede middenmoter Avereest. De volgende middenmoter is aan de beurt die de vorige wedstrijd niet wist te winnen. Hollandscheveld is bezig met een goede reeks en wil deze uiteraard vast houden. De mannen van John Kikkert en Karlo Mol kunnen goede zaken doen en hun positie in de middenmoot versterken en dat moet lukken met zoveel kwaliteit in het elftal.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Hollandscheveld Vr. 1 – HHC Vr. 1

Vrouwen 1 kent momenteel nog een moeizaam seizoen. Met 0 punten bezet het de laatste plaats. Morgen komen de vrouwen uit Hardenberg op bezoek en die hebben 3 punten uit 4 wedstrijden. Morgen moet het gebeuren om van die hatelijke nul af te komen en dat besef is er. De vrouwen van trainer Strijker gaan er alles aan doen om het tij te keren. Met een mooie uitslag mogen de dames heerlijk genieten van het Oktoberfest.

Aanvang 12:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Hollandscheveld 2

Het 2e elftal bij de heren kent ook een moeizaam begin van de competitie. Na 3 wedstrijden te hebben gespeeld wisten de heren nog niet van die nul af te komen. Staphorst wacht op de komst van de heren uit Hollandscheveld. Vorig jaar wisten de oranjehemden nog te winnen en divisiebehoud vast te stellen. Laten de mannen van Prins en Ten Caat hetzelfde kunstje weer vertonen om dan met een goed gevoel de feestelijke avond tegemoet te gaan. Daarmee kan het van klimmen richting de middenmoot die al vol bezet is.

Aanvang 12:30, Sportpark ‘het Noorderslag’ te Staphorst.

Hollandscheveld Vr. 2 – Ruinen Vr. 1

Dit weekend mogen de vrouwen het opnemen tegen Ruinen die al 3 punten heeft maar daarmee ook nog geen goede start kent. Het 2e kon vorige week niet voorkomen om tegen een grote zeperd op te lopen. Dit weekend moet het omgedraaid worden. Als er maar gewonnen wordt. Mochten de dames de 3 punten binnen te slepen dan gaat het over de tegenstander heen en creëert het een goede positie richting de weg omhoog.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld.

Hollandscheveld 3 – SC Angelslo 2

Het 3e kent momenteel nog geen goed seizoen. De 1e 4 wedstrijden viel allemaal net niet goed waardoor het nu nog op 0 punten staat en hiermee de laatste plaats bezet. De tegenstander die op bezoek komt kent eveneens een slechte start maar heeft al 1 punt. Dus dit weekend kan het op eigen veld gaan gebeuren voor de oranjehemden om van die hatelijke nul af te komen en een mooie middag/avond tegemoet gaan met het jaarlijkse Oktoberfest wat een groot succes is. De mannen van Okken en Metselaar gaan de mannen klaar stomen voor de 1e 3 punten dit seizoen.

Aanvang 14:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Hollandscheveld 4  - NKVV 2

Vorige week werd er tegen laagvlieger gelijk gespeeld waar iedereen dacht aan een overwinning.  Morgen komt mede middenmoter op bezoek en mogen de mannen het laten zien dat ze aspiraties hebben om de tegenstander van de mat te tikken. Met 5 punten op zak kan het op 8 punten komen met een overwinning en met een beetje geluk de 2e plaats innemen. De tegenstander heeft 6 punten dus zijn de beide teams aan elkaar gewaagd en mag je voorop stellen dat een mooie wedstrijd kan worden.

Aanvang 12:30, Sportpark ‘de Oosthoek’ te Hollandscheveld

Hollandscheveld 5

Vrije dag

(Woensdag 30 Oktober gaat het op bezoek bij VCG 2 om 19:30.)