Voorbeschouwing 24-11-2018 teams vv Hollandscheveld

cvv Fit Boys 1 - vv Hollandscheveld 1

Na het onverwachte, maar o zo gevierde, punt tegen sc Elim staat er a.s. zaterdag een zogenaamde '6 punten' wedstrijd voor het 1e op het programma.

Immers men speelt in Beilen tegen cvv Fit Boys 1 en ook zij hebben het zeer lastig dit seizoen. De ploeg die de winst weet te pakken kan weer iets afstand nemen van de onderste regionen, terwijl het team dat verliest, zo lijkt het, kan gaan richten op een degradatiestrijd. Laten wij als supporters van vv Hollandscheveld in grote getallen naar Beilen gaan om ons team aan te moedigen terwijl zij op jacht gaan naar de 3 punten.

Aanvang: 14.30 uur sportpark 'Noord-West' te Beilen.

vv Hollandscheveld Vr.1 - DZC'68 Vr.1

Vrouwen 1 behaalde afgelopen zaterdag 3 punten na een moeizaam begin tegen vv Heino Vr.1. Willen ze a.s. zaterdag ook 3 punten bijschrijven dan zullen ze vanaf minuut 1 met ziel en zaligheid de wedstrijd moeten beginnen. Ze krijgen namelijk bezoek van de nr.3 van de ranglijst DZC'68 Vr.1. Dit team scoort er namelijk lustig op los dit seizoen en krijgt maar mondjesmaat treffers tegen. Ze hebben een doelgemiddelde van 35 voor en 10 tegen. Een mooie uitdaging voor trainer-coach Jaap Snippe, zijn staf en de dames.

Aanvang; 14.30 uur sportpark 'de Oosthoek'.

The Knickerbockers 6 - vv Hollandscheveld 2

Het 2e maakte het afgelopen zaterdag koploper ZZVV 2 bijzonder lastig met een sterk gewijzigd team. Zaterdag gaan ze naar Groningen om aan te treden tegen de studenten van the Knickerbockers 6. Deze ploeg staat 6e op de ranglijst met 4 punten voorsprong op het 2e. Echter de studenten hebben ook een wedstrijd meer gespeeld dan de mannen van het 2e. Dus bij eventuele winst kunnen ze, indien de inhaalwedstrijd ook gewonnen wordt, goede zaken doen op de ranglijst.

Aanvang: 14.30 uur, sportpark 'Universiteitscentrum' te Groningen

SJO NWVV/Titan Vr.1 - vv Hollandscheveld Vr.2

Vrouwen 2 mag zich na afgelopen zaterdag de trotse koploper noemen en gaat deze positie proberen te verdedigen. Dit moeten ze echter doen zonder trainer-coach Henry Vos die om persoonlijke redenen heeft besloten om per direct zijn functie neer te leggen. Aan de dames en leidsters van Vr.2 de taak om te laten zien dat ze ook zonder hem de ingeslagen weg weten door te zetten.

Aanvang: 14.30 uur, sportpark 'Titan' te Nieuw-Weerdinge

UITGESTELD !! vv Hollandscheveld 3 - cvv Fit Boys 2 UITGESTELD!!

Het 3e speelt zou wederom een thuiswedstrijd en wel tegen het 2e van cvv Fit Boys. Echter deze wedstrijd is uitgesteld!

vv Hollandscheveld 4 - sc Erica 3

Het 4e ontvangt sc Erica 3 op 'de Oosthoek' en zal weer eens keer moeten winnen om de onderste plekken vaarwel te zeggen. De gasten hebben 3 punten meer verzameld, maar ook een wedstrijd minder gespeeld en dus is winst eigenlijk noodzakelijk voor het 4e. Het zal echter niet makkelijk worden daar het 4e dit seizoen moeizaam draait. Maar wie weet kan zaterdag de ommekeer plaatsvinden.

Aanvang: 12.30 uur, sportpark 'de Oosthoek'.

vv Hollandscheveld 5 - CSVC 3

Ook het 5e speelt een thuiswedstrijd en wil het aanhaken bij de prestaties van vorig seizoen is winst het enige wat telt. Het dit seizoen sterk gewijzigde team heeft een kwaliteitsimpuls gehad, maar de resultaten vallen nog wat tegen. Leiders Patrick Bisschop en Ronald Dekker hadden dan ook vast op een betere start gerekend. Moet gezegd worden dat ook het 5e kampt met een keepersprobleem en dit is binnen de hele vereniging momenteel wel een issue.

Aanvang: 14.30 uur, sportpark 'de Oosthoek'