Voorbeschouwing 10-11-2018

Aankomende zaterdag staat er voor het 1e geen wedstrijd op het programma daar het een beker- en inhaalweekend is.

Ook Vrouwen 1 heeft geen competitieverplichtingen dit weekend om dezelfde redenen als het 1e.

Het 2e speelt wederom een zogenaamde 6 punten wedstrijd tegen Drenthina 2 in Emmen. De thuisploeg staat 1 plek hoger op de ranglijst en heeft ook 1 punt meer verzameld in 5 wedstrijden. Bij eventuele winst voor het 2e kunnen ze de aansluiting krijgen bij de ploegen in de middenmoot.

Aanvang: 12.00 uur, sportpark 'Oude Roswinkelerweg' te Emmen

Vrouwen 2 speelt de altijd beladen dorpsderby tegen sv Hodo Vrouwen 1. De dames van Henry Vos maken een prima seizoen door tot nu toe en indien ze de punten weten binnen te halen op 'het Hoge Bos' blijven ze bovenin meedraaien. Echter bij derby's komen altijd krachten los die normaal verborgen blijven en dus zal het een boeiende wedstrijd worden.

Aanvang: 14.00 uur, 'het Hoge Bos'

Het 3e speelt een derby in Hoogeveen tegen vv Hoogeveen Zat. 2. Vorig seizoen waren dit interessante wedstrijden en waren beide teams aan elkaar gewaagd. Daar de nrs. 1 en 2 van de ranglijst tegen elkaar spelen kan het 3e bij winst weer dichter tegen de topploegen aan kruipen.

Aanvang: 12.15 uur, sportpark 'Bentinckspark' te Hoogeveen

Het 4e staat helaas laatste op de ranglijst en gaat de strijd aan met vv Tiendeveen 2 dat slecht 4 punten meer heeft verzameld dit seizoen. Daarom is winst essentieel voor het 4e willen ze al niet op een behoorlijke achterstand komen te staan op de ploegen net boven hun.

Aanvang: 14.30 uur, sportpark 'de Oosthoek'

Het 5e ontvangt CSVC 4 uit Coevorden. Beide teams hebben een gelijk aantal punten, maar het 5e staat dankzij een beter doelgemiddelde iets hoger op de ranglijst. Al met al wordt het weer eens tijd voor 3 punten voor het 5e om aan te sluiten bij de goede prestaties van vorig seizoen.

Aanvang: 14.3o uur, sportpark 'de Oosthoek'