VEV 2 - Hollandscheveld 4

Waar VEV nog geen wedstrijd gewonnen heeft , leek dit een gemakkelijke wedstrijd te worden voor Hollandscheveld.Binnen enkele minuten was het Serwin die de keeper voorbij speelde en de 0 -1 aantekende , een gemakkelijke middag zou iedereen denken.
Echter was het VEV dat op 1-1 kwam en zelf op 2-1, wederom na knullig voetbal van Hollandscheveld. Ondanks het slechte voetbal was toekie een stuk beter en zo werd het dan ook 2- 2 door een afstandschot van Serwin , dit was dan ook de ruststand.
De 2e helft werd er 1 om snel te vergeten , alles werd afgefloten of weggewuifd door de slechte fluitende scheidsrechter. Tot 2x toe een 100% penalty , en ook had de keeper een kaart moeten krijgen...
Het werd zelfs nog 3 -2 voor VEV , en dat was dan ook .. een wedstrijd om zeer snel te vergeten.

Man van de wedstrijd --- Geen

10 dec 2022