Verslag vv Hollandscheveld 7x7 1

Eerste wedstrijd tegen Noordscheschut stond vandaag weer op het programma en de tweede tegen v.v Hoogeveen.

De dames waren weer gebrand om lekker te voetballen. De scheidsrechter floot, maar de dames van Hollandscheveld stonden nog niet helemaal goed, en kwamen hierdoor snel op 1-0 achter tegen Schut. Hierdoor werden de dames direct alerter en begonnen beter over te spelen en ze creëerden steeds meer kansen. Één van die kansen werd ook benut door Nienke , zij bracht de stand op 1-1. 10 minuten voor tijd schoot Ageeth het winnende doelpunt erin. Later kwam Noordscheschut nog met kansen maar konden het doel niet treffen door uitstekende reddingen van Renske. Daarom pakken de dames de eerste 3 punten van de avond!

Wedstrijd 2:
Op papier leek dit een zware wedstrijd te worden. Het duurde even voordat Hollandscheveld op stoom was. Nienke opende de score. Hierna waren er meerdere kansen, waarna de score opliep tot uiteindelijk 4-0 na doelpunten van Kimberley, Jolanda en Nienke.