Update: CoronaVirus

UPDATE:

Met ingang van nu lasten wij als bestuur alle trainingen af voor de komende drie weken. Wij volgen hierin het advies van de KNVB. Ook de kantine is de komende drie weken gesloten. Wij gaan de situatie per week evalueren.

Alle amateurvoetbal afgelast...

Bron: KNVB

In navolging van het profvoetbal zijn ook alle wedstrijden in het amateurvoetbal afgelast tot en met 31 maart. De KNVB heeft dat besloten vanwege het coronavirus.

Dat is om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Het kabinet kondigde donderdag 12 maart al aan dat evenementen met meer dan honderd personen deze maand niet doorgaan. De KNVB heeft de algehele afgelasting in het amateurvoetbal bevestigt.

Jan Dirk van der Zee, directeur amateurvoetbal KNVB: “Wij adviseren alle amateurverenigingen om ook geen trainingen, oefenwedstrijden of andere grote bijeenkomsten te organiseren. We hopen op begrip voor dit lastige besluit en de medewerking van alle clubs om gezamenlijk de competities tot een goed einde te brengen. De komende periode gaan we nadenken over een goede oplossing voor ons amateurvoetbal.”

Het bestuur van vv Hollandscheveld zal vanavond overleggen over wat voor maatregelen ze precies gaan nemen....wordt vervolgd.