Zaalwedstrijden

De bal rolt weer. Na de nodige oefenwedstrijden van verschillende teams afgelopen weken, werd er nu gestart met de bekerrondes.

vv Hollandscheveld 1 - SCN 1 ( 1-1 )

De eerste helft had het eerste al voor moeten staan met 3 of 4 nul, zoveel kansen hebben ze gehad. Na een half uur spelen een bal van Maykel Mol op Kevin Span. Na een 1tweetje met Bertin Kiers zet Kevin de bal voor en schiet Roy Strijker de bal tegen het net. Na rust bleef Hollandscheveld de bovenliggende partij, maar Jeffrey Marissen zette SCN op gelijke hoogte door een doelpunt dat randje buitenspel was. zo eindigde deze derby in 1-1.

SVO BDE vrouwen 1 - vv Hollandscheveld vrouwen 1 ( 3-3 )

De vrouwen 1 hebben een goede voorbereiding achter de rug, dat moest er vandaag dus uitkomen. Maar het was BDE dat op een 2-0 voorsprong kwam, maar de vrouwen van Hollandscheveld knokten zich terug en kwamen nog keurig op 3-2 en wisten ook nog de gelijkmaker te scoren. Doelpuntenmaaksters Sabrina van Nuil 2x en Connie Spijkerman.

CSVC 2 - vv Hollandscheveld 2 ( 2-0 )

De mannen van Harry Tibben en Sebastiaan ten Caat moesten vandaag met 12 man afreizen naar Coevorden, en dit brak hun in de tweede helft op. Jeffrey Mager en Jeffrey van der Vinne vielen beiden geblesseerd uit en dus moesten ze verder met 10 man. Daar wisten de Coevordenaren goed gebruik van te maken en scoorden de tweede helft 2x.

sv Pesse 1 ( zat ) - vv Hollandscheveld 5 ( 1-1 )

Het vijfde oefende vandaag tegen Pesse. In de tweede helft een steekbal van Michiel Grimmius op Mike Bruins en hij scoorde 1-0. Pesse kwam op 1-1 en toen was het alle zeilen bijzetten voor Hollandscheveld en werd het een zwaar bevochten gelijkspel.