Uitslag 'Beste voetbalkantine van Drenthe'

1e - Achilles 1894 , Assen
2e - Voetbalvereniging Hollandscheveld , Hollandscheveld
3e - Raptim Coevorden , Coevorden

Wij als vereniging vv Hollandscheveld zijn enorm trots op het feit dat wij in de 1e plaats genoegen mochten nemen om bij de selectie te zitten van de beste 11 kantines om vervolgens nipt achter Achilles 1894 te eindigen. Dit is een super mooie oorkonde en een hele geweldige prestatie. Dit is het werk wat alle vrijwilligers samen voor elkaar boksen. #OranjeZwartinjeHart

"Een perfecte afsluiting van de verkiezing. Ook nu kwamen er weer allerlei verhalen los met voetbal als centraal punt. En dat heeft deze verkiezing maar weer eens laten zien, voetbal is veel meer dan een spelletje met een bal. Dat gevoel is niet te meten en daar kan geen verkiezing tegenop. We willen iedereen die we tijdens deze verkiezing hebben gesproken en ontmoet bedanken voor alle mooie, bijzondere en ontroerende verhalen   #voetbalverbindt"

We willen alle vakjuryleden bedanken voor hun inzet;
Richard de Vries - Voorzitter Stichting Drents Voetbalmuseum
Jarno de Vries - Secretaris Stichting Drents Voetbalmuseum