Totale offday Hollandscheveld 1

Hollandscheveld had gewaarschuwd moeten zijn na het verlies in Barger Oosterveld tegen SVBO Zaterdag 1, maar niets bleek minder waar.
Zonder een rits aan geblesseerde en geschorste spelers had trainer Koning toch nog een goed elftal op de been weten te brengen.
Echter vanaf minuut een waren het de gasten die vol druk gaven richting het doel van Vos en wat met name opviel was dat het in verdedigend opzicht niet goed genoeg was deze middag.
Te grote gaten tussen de linies was voor SVBO het sein hun snelle voorwaartsen steeds in stelling te brengen.
Verdedigende fouten bleken al snel fataal en SVBO stond rap op een 0-2 voorsprong.
Een treffer van Bijl werd afgekeurd vanwege buitenspel en SVBO tilde de stand na 0-3.
Ook de 1-3 van Bijl werd afgekeurd vanwege buitenspel en het was maar zeer de vraag of dit ook zo was.
Na rust bleven de gasten doorgaan waar mee ze begonnen waren en Hollandscheveld had vaak geen passend antwoord.
Toen laatste man Mol naar voren werd gestuurd was het hek van de dam en liepen de gasten uit naar een 0-6 voorsprong.
Voor Hollandscheveld komen er nog zes zware wedstrijden aan en men zal uit een ander vaatje moeten gaan tappen wil men niet naar onderen moeten kijken.

16 maa 2024
Hollandscheveld 1