Terrastegel actie

Zoals u misschien al wel gehoord heeft, zijn er plannen voor een nieuw terras. Hiervoor is de tegelactie in leven geblazen. Gelukkig hebben we al heel veel tegels kunnen binnen halen voor het vernieuwde terras, helaas nog niet genoeg. Vanaf 10,- kunt u al een tegel sponsoren! Naast het feit dat u hiermee de club steunt, maakt u ook kans op mooie prijzen. Per gesponsorde tegel ontvangt u 1 lot. Hoe meer tegels u schenkt hoe groter de kans op de te winnen prijzen! De trekking zal plaatsvinden bij de 1e competitie thuiswedstrijd in het nieuwe seizoen 2023/2024.

Een greep uit de te winnen prijzen:
- 2 kaarten voor een wedstrijd van PEC Zwolle
- 2 kaarten voor een wedstrijd van Go Ahead Eagles
- 2 kaarten voor een wedstrijd van FC Twente
- 2 kaarten voor een wedstrijd van Feyenoord
- 2 kaarten voor een wedstrijd van Groningen
- 10 voetballen
- 2 plaatsen voor de Ajax Clinic, tot 14 jaar (Herfstvakantie,)

Ook zal er een bord op het terras komen, waar de namen van de sponsoren op zullen verschijnen.

Betalen kan via de QR-code op de poster, of onderstaande link:

Betaalverzoek tegelactie Terras vv Hollandscheveld

Mocht u liever contant betalen? Een dezer dagen zal er een ton o.i.d. komen in de kantine, waar het geld in gegooid kan worden. Bij deze ton zullen enveloppen liggen waar u het geld in kunt stoppen, vergeet niet om uw naam op de envelop te vermelden! Hierover later meer informatie.

Groet, de terrascommissie